Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg nu med min webmail?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået opsat min webshop, og i den forbindelse har jeg et stort, nødvendigt brug af min webmail. Jeg har købt et webhotel hos Meebox, men jeg synes, det er besværligt at logge på mit webhotel, for derefter at gå videre ind og trykke access to e-mail, hvorefter jeg skal logge ind igen. Desuden udbyder Meebox tre forskellige sites til at håndtere min webmail.

- Hvordan bruger du din webmail? Hvilket site bruger du til at håndtere din webmail? Hvad koster din løsning?

Jeg skal desuden både bruge en mail til spørgsmål, en til ordrer og en til afsendelse af ordrer. Jeg forestiller mig, at jeg kalder disse for hhv. info@domæne.dk, ordre@domæne.dk og no-reply@domæne.dk.

- Er det en dum idé at have tre forskellige mailadresser? Og kan jeg koble de tre mailadresser til ét program/site, der kan håndtere mine mails?

Med venlig hilsen

Patrick

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick ,

Patrick:
Er det en dum idé at have tre forskellige mailadresser?

Jeg har selv tre forskellige mailadresser til mit firma, så jeg synes ikke at det er nogen dum idé. 

Patrick:
Og kan jeg koble de tre mailadresser til ét program/site, der kan håndtere mine mails

Jeg har koblet alle mine tre mails op i en mail client der hedder: Sparrow - Den findes dog kun til Mac. Men ellers kan du bruge den mail client fra mozilla som hedder Thunderbird mener jeg. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, Frederik. Jeg kigger lidt nærmere på Thunderbird, mens jeg venter på andre input. :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge hvilket som helst mail program til dine email adresser.

Men ja, det er helt normalt at have mere end 1 email-adresse.

Hvis du går til email i dit kontrol panel hos meebox, burde der, også ud fra hver email, være en der hedder 'Konfigurer email' - der vil stå de instillinger du skal bruge for at sætte din email konto op i dit mail program.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Lucas. Kender du til Thunderbird? Jeg har forsøgt at sætte det op der, men det er ikke lykkedes mig at gøre det korrekt. Jeg kan godt finde oplysningerne på Meebox, men jeg må gøre noget forkert. Er Microsoft Outlook nemmere at bruge? Så vil jeg måske prøve at sætte det op der.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Jeg bruger Thunderbird til gmail, hotmail og mine domæner hos UnoEuro og Meebox, og det fungerer ganske fint. Det eneste du skal indsætte i Thunderbird er Navn, mail-adresse og password, så det burde være ligetil.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. Bruge exchange til det, på den måde er du godt kørende, vi kan tilbyde konti til DKK 26,62 pr. Måned og så har du 25GB plads til hver konto, og du kan få det på både mobil, outlook og webmail, alt er synkront.

Du er velkommen til at kontakte mig, så kan du få en prøve konto og se hvordan det ser ud.

Mvh Tom Falk Hansen

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristinn Berg Gunnarsson:
Jeg bruger Thunderbird til gmail, hotmail og mine domæner hos UnoEuro og Meebox, og det fungerer ganske fint. Det eneste du skal indsætte i Thunderbird er Navn, mail-adresse og password, så det burde være ligetil.

Jeg har fået sat det op i Thunderbird nu. Det fungerede ikke helt korrekt i starten, men skrev til supporten hos Meebox, og så kunne jeg selv rette fejlene. Det ser ud til at fungere helt rigtigt nu :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)