Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prestashop og valg af template ! hjææææælp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle :0)

Jeg har ingen kendskab til webshopløsninger, men har læst mig frem til at prestashop er godt..

kan det passe, at jeg i første omgang skal købe en domæne og webhotel( hosting)? Jeg har valgt at købe webhotel gennem meebox.net

Desuden skal jeg downloade prestashop, som er gratis og så overføre det til webhotellet.. er det nemt for en som mig?  jeg aner intet om webshopløsning, udvikling osv.

Man kan også vælge en gratis template. er der stor forskelle mellem en gratis og købt template??? jeg har tjekket de forskellige templates på prestashop hjemmeside. Er det muligt at oversætte hele template til dansk, og tilføje danske valuta og andre moduller?? kræver det et program?

undskylder de dumme spm :-(

Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:27

Kunne godt tænke mig og hører hvad i syntes er bedst. Prestashop eller Shopify.

Tak på forhånd :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:42
Lidt af en hijack der ... Lav din egen tråd til det spm
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det var med vilje jeg valgte og stille det spørgsmål i denne tråd, da jeg ikke ser nogen grund til at starte en helt ny tråd op for et enkelt spørgsmål.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 19:46

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:11

honning82:

kan det passe, at jeg i første omgang skal købe en domæne og webhotel( hosting)? Jeg har valgt at købe webhotel gennem meebox.net

Desuden skal jeg downloade prestashop, som er gratis og så overføre det til webhotellet.. er det nemt for en som mig?  jeg aner intet om webshopløsning, udvikling osv.

Man kan også vælge en gratis template. er der stor forskelle mellem en gratis og købt template??? jeg har tjekket de forskellige templates på prestashop hjemmeside. Er det muligt at oversætte hele template til dansk, og tilføje danske valuta og andre moduller?? kræver det et program?

Hej.

Hvis du nu havde købt et My Hotel Her http://mlhosting.nu/ Så havde du muligheden for at installere Prestashop direkte i dit C Panel. Og var sluppet for at skulle Downloade det, for derefter at skulle uploade det via ftp. Hvilket jeg tror du nu skal finde en til at gøre for dig hvis du aldrig har prøvet det før.

Husk at dit template skal passe til den version af Prestashop du installerer. Du skal ikke bruge noget specielt program til det. Men 14 Dage foran Computeren vil jo nok gøre underværker.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

honning82:

... Så havde du muligheden for at installere Prestashop direkte i dit C Panel. Og var sluppet for at skulle Downloade det, for derefter at skulle uploade det via ftp. Hvilket jeg tror du nu skal finde en til at gøre for dig hvis du aldrig har prøvet det før.

Så er det godt nok heldigt at man kan præcis det samme hos Meebox, er det ikke? Wink

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 23:31

Hvis du er ude efter en som skal sætte din webshop op for dig. Så står jeg gerne til rådighed, jeg har et system som jeg og andre mener er bedre end prestashop. Jeg vil gerne sætte sådan en webshop op til dig for kun 499 eksl. moms. Kontakt mig på Andreas(a)Andiie.dk så kan du også høre meget mere om hvad de indeholder osv. Men der er mange af de samme funktioner som i prestashop.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:
Så er det godt nok heldigt at man kan præcis det samme hos Meebox, er det ikke? Wink

Så var det måske en idè at forklare det til jeres kunde ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48

Michael:

Patrick - Meebox:

Så var det måske en idè at forklare det til jeres kunde ?.

Det står klart og tydeligt flere steder på meebox's hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)