Jeg har ingen kendskab til webshopløsninger, men har læst mig frem til at prestashop er godt..
kan det passe, at jeg i første omgang skal købe en domæne og webhotel( hosting)? Jeg har valgt at købe webhotel gennem meebox.net
Desuden skal jeg downloade prestashop, som er gratis og så overføre det til webhotellet.. er det nemt for en som mig? jeg aner intet om webshopløsning, udvikling osv.
Man kan også vælge en gratis template. er der stor forskelle mellem en gratis og købt template??? jeg har tjekket de forskellige templates på prestashop hjemmeside. Er det muligt at oversætte hele template til dansk, og tilføje danske valuta og andre moduller?? kræver det et program?
Det var med vilje jeg valgte og stille det spørgsmål i denne tråd, da jeg ikke ser nogen grund til at starte en helt ny tråd op for et enkelt spørgsmål.
kan det passe, at jeg i første omgang skal købe en domæne og webhotel( hosting)? Jeg har valgt at købe webhotel gennem meebox.net
Desuden skal jeg downloade prestashop, som er gratis og så overføre det til webhotellet.. er det nemt for en som mig? jeg aner intet om webshopløsning, udvikling osv.
Man kan også vælge en gratis template. er der stor forskelle mellem en gratis og købt template??? jeg har tjekket de forskellige templates på prestashop hjemmeside. Er det muligt at oversætte hele template til dansk, og tilføje danske valuta og andre moduller?? kræver det et program?
Hej.
Hvis du nu havde købt et My Hotel Her http://mlhosting.nu/ Så havde du muligheden for at installere Prestashop direkte i dit C Panel. Og var sluppet for at skulle Downloade det, for derefter at skulle uploade det via ftp. Hvilket jeg tror du nu skal finde en til at gøre for dig hvis du aldrig har prøvet det før.
Husk at dit template skal passe til den version af Prestashop du installerer. Du skal ikke bruge noget specielt program til det. Men 14 Dage foran Computeren vil jo nok gøre underværker.
... Så havde du muligheden for at installere Prestashop direkte i dit C Panel. Og var sluppet for at skulle Downloade det, for derefter at skulle uploade det via ftp. Hvilket jeg tror du nu skal finde en til at gøre for dig hvis du aldrig har prøvet det før.
Så er det godt nok heldigt at man kan præcis det samme hos Meebox, er det ikke?
Hvis du er ude efter en som skal sætte din webshop op for dig. Så står jeg gerne til rådighed, jeg har et system som jeg og andre mener er bedre end prestashop. Jeg vil gerne sætte sådan en webshop op til dig for kun 499 eksl. moms. Kontakt mig på Andreas(a)Andiie.dk så kan du også høre meget mere om hvad de indeholder osv. Men der er mange af de samme funktioner som i prestashop.