Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

updatering af windows 7

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

start tilbehør windows update kan jeg ikke få til at virke. hvordan er dette sket forstår jeg ikke har prøver via internettet men hjælper heller ikke. noget andet man skal gøre kan ikke se chatten eller netbank skal jeg formatere min computer så eller hvad

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:42

Min update ligger ikke under Tilbehør, men bare under - Start - Alle programmer - Windows update.

Hvirlken del af det virker ikke? Startknappen? Jeg går ud fra, at du har prøvet at genstarte din pc - måske endda flere gange?

Formatering er da den allersidste udvej. Sidste gang jeg fik en opdatering, havde Windows selv sat flueben ved "Slet browserdata ved afslutning" under Funktioner - Internetindstillinger, så maskinen kunne ikke huske sider, adgangskoder osv.
Kan det være sådan noget?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:57

ingen flueben i internet instillinger ved cookies har prøvet. at genstarte den og se om jeg kunne update uden at gøre andet. har jeg ikke kunne bruge til meget har prøvet et program på nettet som viserden har updateret via nettet. men har bare ikke hjulpet på computeren ingen fluben ved slet browsedata har kigget i kontrol panel men intet af finde hjælp der syndes jeg. og nej vil helst ikke formater da den er helt ny men når jeg tjekker netbank for fejl siger den noget med adobe men har jeg install

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:19

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:34

Mange tak John har prøvet den viker ikke efter min mening

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)