Da min webshop kun sælger engros, er et af kravene for at være kunde at man har et cvr nr. det nummer vil jeg gerne have kunden indtaster når kunden opretter sig. Således at formulare ser nogenlunde sådan ud:
Firmanavn:
Adresse
Postnr XXXX By:
Cvr nr:
Kontaktperson
Mail:
Telefonnummer:
Det skulle gerne laves sådan at data stadig sendes til e-conomic via integration i de rigtige felter.
Jeg ved ikke om jeg har nogle kloge svar til dig men jeg kan fortælle dig, at vi arbejder udelukkende med integrationsprogrammer til e-conomic og andre web erp løsninger.
Her har vi også lavet integration til webbutik primært rettet mod det professionelle marked.
Hvis du ikke har vlagt webbutik allerede vil jeg da gerne i dialog med dig, da vores løsninger udover webbutikken også er toldmodul til import/export, intrastat, CMR fragtbrev samt LeverandørService mv.
Da min webshop kun sælger engros, er et af kravene for at være kunde at man har et cvr nr. det nummer vil jeg gerne have kunden indtaster når kunden opretter sig. Således at formulare ser nogenlunde sådan ud:
Firmanavn:
Adresse
Postnr XXXX By:
Cvr nr:
Kontaktperson
Mail:
Telefonnummer:
Det skulle gerne laves sådan at data stadig sendes til e-conomic via integration i de rigtige felter.