Uha, det var lidt dyrere end jeg havde forventet... Men tak for de gode svar. Som cpufan nævner, var tanken at lave en side helt magen til en anden vi har kig på, blot med en smule ændret design. Som et slag på tasken vil jeg tro at siden i de første 6 måneder får omkring 3 - 4 tusind uploadede video, altså omkring 500 - 600 om måneden. Alle med en varighed af omkring 5min og sammenlagt 30 - 50 tusind visninger om måneden. Jeg er nysgerrig efter at høre mere omkring hardwaren... Kan man ikke leje sig ind på servere istedet for selv at invistere, eller er det dybt godnat? |
Videoportal
|
Hej Mikkel Jeg har problemer med at komme ind på dit website mcsolutions.dk; Internet Explorer can not display the website. Er der nogle herinde der har lavet lignende projekter som det jeg efterspørger? |
Hej igen Dave Jeg har lavet noget lignende og jeg kan godt hjælpe dig, også til noget prismæssigt fornuftigt. Man behøver jo nødvendigvis ikke at starte med en "Amalienborg" blot man tager med i betragtning at tingene skal være skalérbare. Så send mig en mail på info[a)adweb.dk, hvis vi skal snakke nærmere. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
|
Var der nogen der sagde Wikipedia?... Hvorfor har jeg ikke tænkt på det før nu. "YouTube.com" was activated on February 15, 2005, and the website was developed over the following months. The creators offered the public a preview of the site in May 2005, and six months later YouTube made its official debut. Like many technology start-ups, YouTube was started as an angel-funded enterprise in a small and inexpensive office or garage. In November of 2005, venture capital firm Sequoia Capital invested an initial $3.5 million; additionally, Roelof Botha, partner of the firm and former CFO of PayPal, joined the YouTube board of directors. In April 2006, Sequoia put an additional $8 million into the company, which had experienced a boom of popularity and growth in just its first few months. De fik kapital 9 måneder efter opstarten. Gad vide hvor meget de har invisteret i projektet i de 9 måneder, foruden sved på panden og lange nætter selvfølgelig? |