Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere til nyt projekt for unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har i forbindelse et tidligere projekt arbejdet med en ide om at danne en institution som har til formål at mulighederne for unge iværksættere og samtidig danne en ramme for en iværksættermiljø.

Ideen har sit udspring i Aalborg, hvor vi ville koble alle byens relevante uddannelsesinstitutioner på projektet. - Projektet er lidt kompliceret at forklare kortfattet. 

Planen er at institutionen skal være fysisk ramme for et fælles kontormiljø hvor unge iværksættere kan blive bevilliget en periode (6,12,18 mdr.) hvor de får arbejdsplads i dette kontormiljø. Dernæst skal institutionen afholde foredrag, kurser og lignende for iværksættere. Det er vigtigt at det er en selvstændig institution som ikke er styret af en bestemt uddannelsesinstitution, men vi skal have et tæt samarbejde med dem, så vi evt. kan benytte deres undervisere som vejledere for de unge. Samtidig vil vi arbejde på at få tilkoblet mentorer som kan rådgive og vejlede.

Jeg søger en eller flere sparringspartnere som kunne være interesserede i at involvere sig i projektet i større eller mindre grad. 

- Daniel

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:20

Hej Daniel,

Som ung iværksætter synes jeg, det lyder som en god idé. Det lyder spændende med et kontormiljø, hvor man så vil kunne spare med andre unge iværksættere. Det fedeste vil være, at du starter det i Kolding, da det er der, jeg befinder mig. Skype-Wink

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:19

Jeg har tidligere arbejdet på et tilsvarnede projekt, som dog aldrig er nået i nærheden af at blive realiseret.

Men måske skulle vi læse hinandens projektbeskrivelser og se, om vi begge kan blive klogere?

Venlig hilsen

Hans 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 20:23

Hej Daniel

Det lyder da helt sikkert interessant. Gider du ikke sende mig lidt mere info på dine tanker mv?

Specifikt er jeg interesseret i at høre lidt om hvordan du mener at et sådan projekt vil kunne konkurrere med eksisterende tilbud i Aalborg

Mvh.
Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 02:09

@ Simon; min ambition er at lave en model som kan rulles ud i hele DK, men jeg starter i Aalborg da projektet allerede har interesse ved relevante samarbejdspartner i området, desværre
@ Hans & Henrik; jeg er ikke nogen ørn til at smide tingene på skrift, men jeg sender jer hver en projekt beskrivelse. Mit udgangspunkt er at jeg allerede har arbejdet med projektet i en tidligere sammenhæng så der er allerede meget grundlæggende samarbejdspartner der er delvis på plads, hvilket er essentielt for at realisere dette projekt.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 02:21

Jamen det lyder da fedt..

Er som de andre "vil høre mere"
Også er jeg også.. MEGET intra i at høre hvordan vi får det til århus f.eks ;) (er bosat der) :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Hej Daniel,

Spændende projekt som uden tvivl vil være lærrigt. Der findes noget tilsvarende allerede etableret i København, gennem CBS. CBE Lab og Cphmcc.dk laver det samme i form af talent udvikling og networking. Jeg kunne forestille mig du vil kunne bruge nogle af deres idéer og koncepter.

God vind.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 16:44

Super :) Tusind tak for input! 

Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 23:12
Hej Daniel :-)

Jeg Er meget interesseret i et samarbejde :-) jeg har allerede noget startet op i århus ;-)

Smid mig meget meget gerne en mail til
Nitharsen-rasmussen@hotmail.com
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)