Vær hilset oh riddere af amino! Hvilke slags virksomheder kan folk, som drukner i kreativitet og fantasi starte? Bare fyld på med idéer af hvad som helst - lige meget hvad der falder jer ind! Bare skriv det! Gør det! Nu! |
Forretningsidé til kreative mennesker
- 1
Søger du idéer, til hvilke virksomheder du kan lave? Eller søger du en måde at lave et firma som omfanger alle dine idéer? Dbh Oluf. |
Jeg søger forretningsidéer, hvor ens kreativitet kan udfolde sig - dvs. hvilke virksomheder kan jeg lave. Her kan der være tale om f.eks. reklamebureau, kunstner etc.. Formålet er at have en udtømmende liste med virksomhedstyper til "det kreative hjørnes".. |
Det er da supernemt at svare på: Alle slags. Jeg kan ikke komme i tanke om en eneste virksomhed, hvor der ikke er behov for kreativitet eller fantasi til at udvikle nye produkter og måder at markedsføre sig på. Plus måder til at køre virksomheden bedre på alle planer. |
Brita - tak for svaret, og jeg er meget enig. Men du må da også give mig ret i, at nogle virksomheder kræver mere kreativitet end andre. Nogle virksomheder ligefrem LEVER på kreativitet - det er disse virksomhedstyper jeg leder efter :) |