Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER min kone skør? Hundebure etc

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Hansen:
Det forstår jeg ikke - Skulle der ikke være mange mennesker der har stationcar og har hund?

Nu er mange jo et relativt begrab så hvad er mange!   Udover det er det jo absolut ikke alle der stationcar ejere der gider have såden et grimt bur i bilen. Her i KBH området er der rigtigt mange hunde men ikke mange af dem har store biler.

Så den eneste måde at vurdere markedet på er jo ved at lave en rigtigt markedsundersøgelse frem for at basere noget på din og andres mavefornemmelse.

Ravn

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 10:44

Nej, det synes jeg bestemt ikke, hun er -men nu er jeg også selv hundetosse :P

Jeg har tidligere begået denne artikel om emnet: http://hundenyheder.dk/spaend-hunden-fast-i-bilen/ og mener bestemt, at der er god grund til at investere i et bur (eller alternativt en sele), når man kører med sin hund i bilen. Jeg ved, at flere andre er af samme mening, så hvis I når ud til de rette, tror jeg, der er potentiale.

Det kan dog godt være, at der skal sigtes efter dem, der går lidt mere end gennemsnitligt op i familiens firbenede ven (det hænger så måske i øvrigt også fint nok sammen med, at de oftere har hunden med sig i bilen - f.eks. på ferie, til udstillinger, konkurrencer osv.)

Pøj-pøj med det, hvis hun/I springer ud i det :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu tager jeg ikke udgangspunkt i det viste billedeksempel - det fik jeg ikke indtryk, man skulle men hundebure generelt (deraf etc. sidst i overskriften). Derfor er størrelsen af buret underordnet, men selvom det ikke er, mener jeg stadig, at der er et behov og det nødvendige potentiale, hvis vi snakker om, at en frisør skal have tiden til at gå og tjene nogle håndører.

En niche med bure og transportkasser til husdyr? Hvorfor ikke?

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:51

Richard:
Undersøg det, men grunden til at jeg har valgt at købe et lille transportabelt bur til min egen hund ( pekingeser ) skyldes nok de høje priser der er på sådanne bure..
Så må du skrive til mig hvis det bliver aktuelt, for så må jeg få konen til at lave et godt Amino tilbud :)

Hvad ville en acceptabel pris være for dig?

Til de helt små hunde har jeg set sådan en fætter:

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 11:02

Jeg er helt sikker på man sagtens kunne afsætte nogle bure, i mindre antal, javist, men hun er jo frisør så mon ikke dette skal ses som en mulig lille sidebeskæftigelse.

Om det kunne blive en stor forretning i Danmark kun at sælge hundebure tvivler jeg også på,  men det kan sagtens være sjovt for konen at have som en lille sideting.

Go for it.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:16

Tager vi udgangspunkt i bare en del af hunde segmentet, så blev der i 2011 indløst 172.989 jagttegn. man skal transportere sin hund på en eller anden måde når man skal på jagt. så kan du jo selv vurdere om ikke der er et marked:-)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:26

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Richard:
Undersøg det, men grunden til at jeg har valgt at købe et lille transportabelt bur til min egen hund ( pekingeser ) skyldes nok de høje priser der er på sådanne bure..
Så må du skrive til mig hvis det bliver aktuelt, for så må jeg få konen til at lave et godt Amino tilbud :)

Haha!. Du skulle se hans fjæs da han så den lækre transport taske!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:33

Richard:

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Richard:

Haha!. Du skulle se hans fjæs da han så den lækre transport taske!

Så den kan han godt lide? Jeg får en hjem og smider den afsted til fantasipris (som jeg ikke aner hvad er da jeg endnu ikke rigtigt kender markedet......)

Hilsen Morten

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:34

odense4ever:

Tager vi udgangspunkt i bare en del af hunde segmentet, så blev der i 2011 indløst 172.989 jagttegn. man skal transportere sin hund på en eller anden måde når man skal på jagt. så kan du jo selv vurdere om ikke der er et marked:-)

Det er ikke så simpelt, desværre. Når det handler om jagt mv. er jeg overbevist om, at de enten har et bur i forvejen eller har en "grisse" bil, hvor hunde får lov til at færdes frit. Det kræver en noget dybere undersøgelse af markedet, som mange andre også påpeger, at kunne komme med noget brugbart bud på, hvorvidt der er marked eller ej. Det er heller ikke alle med jagttegn, der hverken har hund eller kørekort. Dengang jeg var 17 var vi fem kammerater, der valgte at tage jagttegn, kravet er 16+ og medbringelse af en egnet apporterende hund. Loven siger ikke noget om, at det skal være din egen.

/Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:40

Hej alle

Tusind tak for jeres svar, meninger og ideer til inspiration.

Tillad mig lige at forklare lidt nærmere....

Hele ideen med hunde transport bure opstod fordi vi selv har 2 små hunde, som indimellem kommer med i bilen. Så vi har været ude og kigge lidt på hvad der er at vælge imellem. 

De fleste bure koster KASSEN..... derfor er ideen opstået udfra eget behov. Jeg har sagt til min kone at jeg umiddelbart ikke pt. har overskud til et nyt projekt, så skulle det realiseres, så måtte min kone stå for det....

MARKEDSFØRING

- mit forslag har derfor været at satse på andre, der ligesom os synes at sådanne bure er dyre. Vi søgte derfor på dba.dk og på google. Det viser at de billigste bure started på 999,- inkl moms for et lille bur. Herfra stiger priserne til 2000,- for de billigste modeller. De fleste ligger på 1200-1500 inkl. moms.

- mht. markedføring, så har mit forslag været at det skulle ske primært via annoncer på dba.dk Simpelthen fordi ideen er at sælge billigt, og folk der generelt søæger på dba går meget op i pris.

INDKØB:

- Det bliver nok primært noname mærker. De engrospriser jeg hidtil har set giver fin anledning til at sælge hundetransportbure på samme prisniveau. Det udelukker dog selvfølgelig dropshipping

FREMTID

Ja lige nu er det kun hundebure, men det er klart, der ligger meget arbejde i det, så det er for at teste markedet for hundeprodukter og evt. andre dyreartikler, så er det en succes, så skal det udvides med andre større dyreartikler.....

Jeg håber det er med til at skabe klarhed over nogle af tankerne omkring projektet :)

Hilsen Morten

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)