Hej. Jeg har en Affiliate side som linker til en masse produkter til en webshop, denne webshop har dog den onsvage feature at den fjerner produkterne fra siden når de ikke er på lager. Jeg har et script på min Wordpress side og tjekker om varerne er på lager hvis ikke retter den indlæget til Draft, dette gør at siden så ikke kan ses. Og jeg har derfor lavet en 404 side som vises i stedet for. Denne side kunne jeg godt tænke mig smed en Redirect 30x afsted til min forsiden. sådan at når brugeren kommer ind så i stedet for at blive mødt med en side om at, den sider de søger ikke findes, så bliver de sendt til forsiden i stedet for. Men når google tjekker mit link ønsker jeg ikke at google får en Permanently Moved. Da jeg formoder google tolker dette som at siden så skal fjernes fra deres index. hvilket jeg ikke ønsker da jeg håber varen kommer tilbage igen. Jeg har læst at Redirect 302 og 303 skulle være skidt at bruge. Men hvilken vil være den rigtige at bruge i mit tilfælde? (Beklager for at stille dette spg igen, ved det har været oppe før, men syntes ikke at kunne finde noget via søgefunktionen) Michael |
Min første indskyldelse er, hvorfor gør du ikke bare så scriptet ikke sætter indlægget til draft? Hvad er grunden til dette?