Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leje et godt kamera til optagelse af nogle træningsvideoer???

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er netop blevet færdig med min hjemmesidehttp://personligtraner.wix.com/camilla 

Som det næste skal jeg igang med at lave nogle træningsvideoer, men har ikke været i stand til at låne et godt kamera af venner eller bekendte. Derfor tænker jeg det evt. kunne være muligt at leje et godt kamera for nogle dage. Nogen som har en ide om hvor man kan det og hvad det koster??

I samme forbindelse er jeg meget åben overfor feedback til hjemmesiden. Mangler stadig at købe et domæne og søgeoptimere hjemmesiden, plus det løse... Men man kan ALTID gøre ting bedre, saa endelig skriv, hvis der er noget du falder!

Paa forhaand mange tak, CaMilla 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken type kamera leder du efter?

Videoproducent hos Company Pictures

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Uhhh jeg har virkelig ikke forstand paa type videokamera... Det vigtigste er nok at det optager i en hoj billedkvalitet og opfanger lyd rimelig godt, da jeg kommer til at snakke lidt om teknik mv. under traningen....

Camilla

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke, om de kun ligger inde med prof. kameraudstyr, men ellers er Red Rental eller Twentyfourseven måske et bud?

Jeg ligger også inde med kameraer, men de er nok ikke de mest velegnede, hvis du skal have fat i noget, der er fuldautomatisk. 

Videoproducent hos Company Pictures

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt hurtig feedback:

Flot, overskuelig side. Dog med lidt tendens til at blive en smule kedelig visuelt i og med, at du har holdt dig stramt til det sort/hvide med kun lidt pink. Det gør siden æstetisk, men jeg savner måske lidt liv. (Hvilket videoer selvfølgelig vil hjælpe på.)
Men den pink farve burde være den samme over det hele, fordi de pink nuancer, du har valgt, ligger så tæt. Det virker sjusket og forvirrer øjet, at det ikke er samme farve.

Bortset fra at tilføje videoer, vil det nok også give liv, hvis du på et tidspunkt får lavet et mere interessant logo. Et logo, der adskiller sig mere markant fra den øvrige tekst.
(Husk i øvrigt, at et logo helst skal være klikbart og føre brugeren tilbage til forsiden. Det er en konvention på nettet, som kan irritere nogle mennesker kolossalt, hvis den ikke er overholdt. Og du vil vel helst ikke irritere dine brugere.)

Jeg undrer mig over, at du har en chat, og ville måske gerne have set en forklaring på, hvorfor den ligger der, eller om der er et bestemt tidspunkt, man kan træffe dig.

Du har en del stave- og grammatikfejl.

Sig til, hvis du ønsker hjælp til korrekturlæsning, nyt logo eller andet grafisk arbejde.
Det med videokameraer, ved jeg desværre ikke meget om.

:) fra Brita fra LivingWeb.co

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen mange tak... det er da en start, at vide hvor jeg evt. kan leje noget... Jeg kigger paa det... God aften til dig, Camilla

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla.
Jeg sætter meget snart mit kamera til salg, da min partner også har et magens til.

Der er tale om et Canon 500d med et tamron 28-75 XR Di f/2.8 objektiv.
Med kamerat medfølger en Tamrac Expetition 3 taske, et original BG-E5 batterigreb samt 2 batterier og et 4GB hukommelseskort.

Kameraet er kanon til både billeder og videoer. Og standen er rigtig god.
Som sagt har min partner et og derfor er mit næsten ikke brugt.

Jeg sælger det hele til en pris på 4000 kr, og det hele har en købspris på 10-12.000 kr.

Hilsen jg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brita, 

Mange mange tak for din gode feedback... Desvarre har jeg siddet med en computer fra Mexico, som ikke har dansk tastatur, sa JA der er fejl her og der, som jeg skal have rettet paa... Og det kan ikke gaa for hurtigt..smiler.. 

Jeg forstar det du skriver omkring at det kan blive lidt kedeligt visuelt, men det har varet med henblik paa at jeg vil holde det enkelt, overskueligt og nemt at navigere rundt... men maske jeg godt kan give lidt mere liv til siden... Tror jeg ogsa mine videoer kan bidrage lidt med.. Den pink farve skulle MEGTE gerne vare den samme over det hele.. kan du give et ex. paa hvor de ikke er ens??? 

Ang. logo, saa kan jeg desvarre ikke selv designe et logo og har ikke pengene til at faa en fancy grafiker til at lave det for jeg har flere kunder i bixen...smiler.. Men er enig... Og du har ret ang. at klikke paa logo... jeg laver det Clickbart med det samme... en detalje jeg har glemt.. Mange tak... 

Chatten har jeg lige slettet, det var bare for at teste noget... men fungerede ikke.. 

Endnu engang mange tak... CaMilla

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Slideshowet arbejder så vidt jeg og min colorpicker kan se med forskellige pink baggrundsfarver. Ingen af dem er de samme som på 'Ring til mig'-grafikken og menupunkterne.

Den rødeste #fe0144 går an, fordi den trods alt er så langt fra de andre pink elementer, men den eller de øvrige er for tæt på, til at det ikke ligner en fejl.

Så lige din YouTube-video. &feature=youtu.be">

&feature=youtu.be Den er da rigtig flot. Godt klippet og fin musik. Synes du skal lægge den ind på siden. Savner dog lidt øjenkontakt med dig og måske et smil. Husk det i dine næste videoer.

:) fra Brita fra LivingWeb.co

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Naaa ja paa slideshow... der er det bevidst at det er andre farver.. men maske jeg skulle korer helt andre farver end pink... sa det ikke virker sa visuelt kedeligt mht. farver.. Hermed noteret...smil.. 

Ang. video.. mange tak.. var faktisk en video jeg lavede i Mexico City, som jeg netop er hjemvendt fra... hvor jeg tranede rige mennesker i private hjem, parker, hoteller mv. 

Et smil og personlighed mangler der helt bestemt.. man skal bare lige vanne sig til tanken om at hele verden pludselig kan se en... sa har lige skulle ove mig lidt foran kamerat mht. hvordan man taler, guider og motiverer igennem en video... 

Jeg arbejder paa at smide nye videoer op i lobet af denne maned... 

Ps. virkelig mange tak for din tid... betyder super meget!!!! 

Camilla

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)