Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Rekrutteringydelser med stærkt netværk søger partnere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder med stærke overvejelse omkring at tage en partner med i mit fornyligt etablerede selvskab. Jeg levere rekrutteringsydelser til en meget unik målgruppe og sidder stort set alene på dette segment. 

Jeg er allerede i fuld gang og den første uge har været helt overvældende. Dette skyldes bla. mit store netværk i branchen og at jeg ved hvad jeg laver. Jeg kan skrive utallige historier om hvor dygtig jeg er til faget her og hvorfor det er en fantstisk forretningside. Men, det kan komme lidt senere :-) 

Mit "problem" er at jeg ikke kan vente til det tager fat. Jeg har brug for sparring så vi sammen kommer hurtigere til tops. Jeg synes selv at kende vejen, men en dialog med en i dagligdagen betyder meget. Jeg er sikker på der er personer derude, der ved hvad jeg mener. 

Jeg søger derfor en partner, gerne med erfaring fra rekrutteringsbranchen, HR eller ligende. Det kunne være du var nyuddannet og gik med en iværksætter indeni. Det kunne være du havde et stort netværk, som kunne bruges i denne sammenhæng. Du må gerne være bosiddende i København, da vi har kontor her. Dog er mulighederne åbne for mig pt, hvis jeg skal tilbage til Jylland. 

Jeg forestiller mig også investorer som vil investere i et niche rekrutteringsbureau, som kender vejen frem. Pt er virksomheden selvfinancerende og bruger ikke lånte penge. Denne virksomhed kører allerede med overskud og dette er planen fremover 110%.

Det første gang jeg spørger tilråds, især i Amino forum. Men måske bliver jeg klogere når der kommer lidt feedback. :-)

På forhånd mange tak. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Dit indlæg lyder meget interesant.:)
Jeg har arbejdet med rekutering og ansættelse i 10 år og har tidligere freelance arbejdet med HR.
Du må meget gerne sende yderligere info omkring branche osv i PB.

Jeg ser frem til at hører yderligere :)
Søren

Fra Århus
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Fra  Influate Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Send mig evt en PM, så vil jeg gerne i dialog med dig..

Mvh

Claes

Influate

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)