Jeg er ikke meget aktivt her på amino.dk - håber derfor, at det er det rette sted jeg starter tråden op.
Jeg har planer, om at starte et review site op, hvor det skal være muligt at anmelde specifikke ting. Her til skal, det være et SEO venligt CMS system. Designet, vil jeg have lavet fra bunden, derfor er mine spørgsmål følgende:
Vil du anbefale Drupal fremfor eksempelvis Wordpress eller Joomla ? Hvad er ulemper/fordele ? Hvad skal jeg være opmærksom på, hvis jeg vælger at bruge Drupal ? Har Drupal, review plugins, eller er det noget, som skal progammeres fra bunden ? Kender du en god programmør der har styr på Drupal ? En du kan henvise til ?
Mange tak for dit svar. Jeg ved godt, at wordpress har en del plugins templates, jeg er dog mere interesseret i at bygge hele siden op, således at hele strukturen på hvordan, man skal give point og alle andre funktioner, bliver noget, som jeg ikke kan finde på nettet.
Kort sagt, jeg skal have et CMS og derefter have programmet selve funktionerne.
Jeg har ikke nogen kilde, men mener at have hørt at wordpress kan gøre en server træt, men sådanne funktioner. Jeg har kun hørt positivt mht seo. Når det gælder wordpress, men drupal er jo også meget rost ?