Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal jeg egentlig fylde på?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg arbejder i øjeblikket på et større projekt hvor jeg som (fedme)coach giver den viden og nogle af de værktøjer som jeg bruger, væk til betalende kunder/brugere.

Mit første indskydelse var et meget stort system med ala disse muligheder efter betaling:

Videoklip hvor jeg holder foredrag foran kameraet.

Min bog i online version (er i tvivl om denne overhoved skal ligge online.)

Forum, dagbog, statestik på vægttab, forum hvor der kan deles opskrifter m.m. (da jeg IKKE levere dette)

Værktøjer som jeg bruger i coaching,

Personprofil: svar på x antal spørgsmål og få din personprofil samt anbefaling af hvilke værktøjer og video du skal se

"Start", hvor du konktret sætter mål og starter din vej mod målet, systemet vil automatisk sende dig mail ved fx delmål.

Og en del mere.....men mindre væsentlige ting.

Problemet er at jeg IKKE levere endnu en slankekur og det er vigtigt for mig ikke at signalere. Kernen er videoklip fra mine foredrag (lavet til netop dette) samt min bog. Så spørgsmålet er om det ikke "bare" er det der skal ligge bag? Der hvor jeg så bliver i tvivl er..... vil mine kunder betale hvis det er det "eneste" de får?

Skulle de måske istedet kunne betale for.....bog, og hver enkelte klip?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:06
Hej Kenneth, det er i mine øjne nogle gode overvejelser du gør dig, og jeg ville nok starte ud med dit hovedprodukt, nemlig dine videofilm. Når du så har (måske til en lidt billigere intro pris) lukket nogle brugere ind i systemet og de er glade for dine videoer, så kan du ligeså stille åbne op for flere muligheder.

F.eks. nogle af dine værktøjer de kan bruge til dagligt, eller et forum hvor de kan dele erfaring mm med andre af dine brugere.

En anden måde kunne også være at åbne op for en mindre del af forummet for ikke betalende kunder, som så kunne mænge sig med de betalende kunder og høre hvor godt disse videoer var mm. Det kunne være en udmærket salgskanal, og du ville samtidig undgå et alt for lukket selskab.

Jeg synes ikke du behøver ligge din bog online, hvis den kommer i trykt form, synes jeg måske du kunne parre den med et abo. på din side. F.eks. at man fik 30% rabat på bogen, hvis man købte adgang for et helt år.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:35
Hej Martin

Og tak for dit besyv..... det er lidt en balance gang for mig.

1. Jeg vil gerne beholde kunderne så de ikke bare smutter efter en uge. Altså løbende kunne yde værdi til dem.

2. Jeg vil gerne give værdi til de nysgerrige også, sådan at de kan "se" noget og ikke se noget andet. Men HVOR meget viser man lige?

3. Efter at have hjulpet andre mennesker handler det her også om at tjene penge. Så jeg skal hele tiden være obs på ikke at gøre tingene for ingenting.....det er en svær afvejning.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:17
Hej Kenneth

Jeg vil anbefale en model, hvor du gratis lægger en hel del information, som kan anvendes generelt.

Derudover kunne du også komme med eksempler på, hvor præcist du arbejder med tingene - altså eksempler på, hva folk kunne få ud af at indgå i et nærmere samarbejde med dig.

Herved bliver muligt at forstå både din bredde OG din dybde.

Hvilke midler/medier du så anvender til de enkelte områder er nok mere afhængig af andre faktorer.

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)