Jeg er fotograf/globetrotter, der gennem de sidste 20 år har rejst og fotograferet på kryds og tværs af kloden. Jeg er indehaver af www.atlasbilledarkiv.dk hvor jeg sælger billeder fra de godt 100 lande jeg med tiden har berejst. Kunderne er primært indenfor den danske reklame- og rejsebranche. Men jeg har behov for en webdesigner eller entutiast, der har lyst til at være med til at udvikle det nuværende website, gøre det mere brugervenligt, være med til at lægge 50.000 nye billeder ind, inst. webbetaling, komme med input til at vi markere os bedre på nettet, søgemaskiner m.m. Jeg er ved at slå mig sammen med en anden fotograf, der ligeledes har rejst over hele verden, skrevet bøger og ikke mindst, som jeg selv, har et billedarkiv. Sammen har vi digitale billeder fra stort set samtlige lande i verden, men vi mangler en webdesigner, da vi ikke selv har indsigt på området. Økonomien er knap her i startfasen, så det må meget gerne være en der kan bruge vores website i forbindelse med en studieopgave eller lignende, symbolsk betaling, en % del af det samlet salg for en periode, fri adgang til arkivet, eller fotografer til div. opgaver m.m. Vi har produktet, men mangler din hjælp til at formidle det....... Kontakt mig evt. gennem www.atlasbilledarkiv.dk Med venlig hilsen Lars Christiansen |
jeg vil gerne indgå en form for samarbejde omkring det.
du kan kontakte mig på info(a}icode.dk
Så vi kan "forhandle" nærmere.
Så vi kan "forhandle" nærmere.