Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger Samarbejdspartner/Investor til internationalt projekt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en investor/investor gruppe. 

Produktet jeg vil producere er et produkt der vil kunne sælges over hele verden.
Indtjeningsgrundlaget er utroligt stort (, og med den rigtige samarbejdspartner (Som jeg søger herunder) vil potentialet blive udløst uden store armbevægelser/markedsføringsudgifter. Da det er et nyt produkt vil der kunne patenteres flere dele af designet.
Der er et specielt aspekt der vil øge salget betydeligt, på grund af den nødvendige hemmeligholdelse af produktets art kan dette ikke oplyses her.

Jeg søger en Samarbejdspartner/sparringspartner.

Forundersøgelserne og teknikken bag projektet er udersøgt. Men selvom jeg selv har lavet de første undersøgelser vil det være en stor fordel med en samarbejdspartner med elektromekanisk erfaring, hvis der kommer nogle udfordringer i layout vil en person med elektrmekanisk erfaring vil kunne håndtere udfordringen bedre end jeg.
Erfaring med industriel produktion vil være at foretrække, men innovativ tankegang og stædigheden til at arbejde til kvalitetskravet er opnået er vigtigere.

Jeg er ene og alene på Amino på grund af dette projekt, så jeg kender ikke fremgangsmåden herinde, men jeg vil tro at en PM med relevante oplysninger/CV efterfulgt at et personligt møde vil være vejen frem. Jeg forlanger selvfølgelig fuld diskretion fra de parter der måtte få informationer om projektets art.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20

kan du sige lidt om hvad det er hend i mod som ek internet eller hånværker faget eller noget helt andet

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:36
Tilmeldt 1. Sep 12
Skrevet kl. 22:19

Hvis du mener at du vil investere eller rådgive i projektet må du meget gerne sende en privat besked. Jeg har ikke den store interesse i at informere andre indtil der er et patent i skuffen og en produkt i butikken. Jeg håber på din forståelse for dette.

Fra Dubai
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 23:21

Kære Janhan,

Jeg arbejder for en koncern med temmelig mange penge bag sig, og vi søger investeringer i it/app projekter.
Send mig venligst en privat mail på kongstadholm@gmail.com
Har du brug for vi underskriver en ncsd, gør vi gerne det.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 1. Sep 12
Skrevet kl. 03:57

Så er første investor møde booket, nu skal jeg bare have børstet jakkesættet af og levere varen i præsentationen. Men produktet er så stærkt at jeg håber på at det sælger sig selv, jeg er designer, ikke sælger :D

Krisen er at jeg venter på modeller fra 3D printshoppen, det skal nok blive sjovt hvis de ikke når at komme frem, lidt koldsved har jeg da allerede fået :)

Tusind tak til Simon Mark Nielsen, jeg var lidt lost herinde, men du pegede mig i den rigtige retning. Det er godt nok ikke igennem Amino kontakten er opnået, men jeg ser frem til henvendelser herfra også.

Tilmeldt 1. Sep 12
Skrevet kl. 03:38

Jeg er lidt i syv sind.

Der har nu været 4 møder med investorer, og den generelle tone har været god, men målet med alle møder har været at deltagerne ville have white papers på test og designløsningerne der skal patenteres defineret fremfor at overhovedet komme ind på produktions omkostninger og outsorcing. Jeg tror jeg skal kigge andetsteds da de nuværende investorer finder at produktet er så fint at de gerne vil have alle arbejdstegninger i hånden fremfor at tilbyde noget konkret. Det er nået så langt at der skulle en udtalelse fra overborgmesteren til før de valgte at tale økonomi, i 5 minutter, hvorefter de atter gik efter at få alle detaljer om produktet.

Jeg er nået frem til at de bare er interesseret i at få tegningerne fremfor at reelt investere i projektet. De vil selv producere det jeg har lavet. Lidt kedeligt at have brugt 14 dage på dette her alt i mens jeg muligvis har skubbet 2 reelle ivestorer fra mig.

Det eneste positive jeg kan tage med mig er at der er en absolut reel interesse for produktet, overborgmesteren af København roser ideen og lederen af det forbund der dækker produktets område er utroligt positiv indstillet for løsningen. De snakker om et lovforslag for hele EU. Selv Seed syntes at produktet er genialt, det er dog indirekte Greentech hvilket de ikke støtter..

Der er vil ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen og arbejde videre, moralen er dog lidt lav efter den omgang afhøring jeg har været igennem. Nu skal jeg have solgt bilen og få lavet en prototype der virker.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:31

Havde du forventet at kunne rejse kapital uden en prototype?

Tilmeldt 1. Sep 12
Skrevet kl. 21:21

Absolut, protypen er ikke essentiel for produktet, kun for senere godkendelser.

Systemet blev præsenteret med eksisterende teknologi og fungerede optimalt under præsentationen, og hele systemet blev taget imod med anerkendelse.  Det fungerede 100% og alt virkede som det skulle, selv under sværeste forhold. Som jeg skriver ovenfor var der ingen argumenter imod systemet, og personerne jeg præsenterede for fik bestanddelene med hjem foir at undersøge dem nærmere. De havde ikke brug for nogen prototype da designet giver sig selv.

Nu har jeg præsenteret et fungerende produkt, tævet det og druknet det. præsenteret en 3 ugers test af produktet under virkelige forhold. Og eneste interesse var at få tegningerne til det færdige produkt.. Min del af dette er at jeg har fjernet nogle store forhindringer i de eksisterende produkter, minimeret grundprodukterne og har fået en ingeniør fra MIT til at skrive en kode der tilpasser produktet til mit brug. De så et fuldt fungerende produkt og var imponerede af præcisionen jeg tilbyder (Som er primære funktionsområde). Koden var dog låst og diagrammerne blev slet ikke medbragt.

Så ja, der er ingen brug for prototypen til at fremvise funktionen af produktet. Men hvad skal investorer med diagrammer af 5 lags print og program koder ? Jeg ønsker at de skal investere i produktionen, udviklingen af diagrammer er færdige og fungerer optimalt. Godkendelsen af min del af produktet er kun en formsag da hele produktet allerede er godkendt, så det er heller ikke et argument.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)