Jeg har kun gode erfaring med dem :).. |
Jeg har også en del hjemmesider hostet hos Unoeuro - der har aldrig været nogle problemer. Super billigt, nemt og sikkert! Kunne ikke finde på at skifte.
Jeg har kun gode erfaring med dem :).. |
Jeg har også en del hjemmesider hostet hos Unoeuro - der har aldrig været nogle problemer. Super billigt, nemt og sikkert! Kunne ikke finde på at skifte. |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Jep de er rigtig gode.. Dog synes jeg også Gigahost har oppet sig.. De fik meget kritik i en periode og jeg var også selv ved at hoppe fra men det virker til at de har fået styr på deres servere for det er blevet mere stabilt men det er stadig et niveau under fx unoeuro |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Har også kun godt at sige om UnoEuro. De har bl.a. en fremragende og meget hurtig support :) |
Enig, Unoeuro er super til prisen, ingen andre lavpris udbyder kan levere det samme. |
Hopper på båden med 'Ja' hatten her. Unoeuro er kanon. Har 5 sider som kører meget godt. Har kun oplevet én nedetid pga et serverproblem i de 8 måneder jeg har brugt dem. Deres support er også helt i top. Har for ikke så lang tid siden haft problemer med et WP plug-in, som de fiksede for mig - endda igen efter jeg fjernede filerne, fordi jeg gav op lidt for hurtigt. De kan helt klart anbefales. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Er kunde forskellige steder og vil sige unoeuro er mit foretrukne webhotel. De er stabile og yder en kanon god og hurtig service. |