Unoeuro er et utroligt godt webhotel, med super høj oppetid og gode priser. Jeg bruger det selv, og har aldrig haft problemer med det. Unoeuro kan klart anbefales
Når man skal vælge hvilken pakke man vil have osv. så er der på nogle andre web hotels blevet spurgt om man vil have/oprette DNS opsætning også.
Også læste jeg lige inde på http://www.hostingguiden.dk/dns-opsaetning-for-begyndere.html, at hvis den ikke spørger om DNS opsætning, så er det fordi det oftest bliver gjort automatisk.
Så ville jeg bare være sikker på at det blev gjort automatisk.
Når den ikke spørger om DNS, betyder dette så at det bliver klaret automatisk?
Log på dit kontrolpanel. På den allerførste side du møder, burde du have en oversigt over dine "produkter". Her skal være mindst en, som hedder noget med "dns service".
Log på dit kontrolpanel. På den allerførste side du møder, burde du have en oversigt over dine "produkter". Her skal være mindst en, som hedder noget med "dns service".
argghh, der var jeg vist lige hurtig nok. Det har du nok kun, hvis du har domæner med redirects. Vælg i stedet "DNS administration" i menuen i venstre side. Så kan du se, om/hvordan det er sat op.