Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til basic HTML/CSS søges. Hurtigt job!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 25-årig studerende der søger lidt vejledning til at sætte en hjemmeside op. 
Sagen er den at jeg har allerede købt serverplads på meebox og domænet. Jeg har prøvet at læse mig lidt til at programmere, men er gået i stå. 
Jeg kunne godt tænke mig at mødes nogle timer, evt på cafe, med en der hurtigt kunne sætte mit design op (i kbh). Og samtidig give mig en lidt bedre forståelse for hvordan programmering fungerer.
Ja har en færdig designet forside og en færdig designet profilside. Det drejer sig om at designet/billedet skal skrives om til HTML og css. Til at begynde med er det bare vigtigt for mig at få designet printet ind, og ikke så meget alt det med backoffice.. Der er tale om en form for forum/debat. 
Jeg giver selvfølgelig gerne en lille skærv til det. Så folk skal være velkommen til at komme med tilbud og lidt referencer til hvad de har lavet. Og hvor hurtigt de er disponible. Eller har andre spørgsmål.
Min e-mail er madsmaartensen@live.dk
Mvh Mads

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 16:08
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 17:46

op

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 17:47

mads mårtensen:

Jeg er en 25-årig studerende der søger lidt vejledning til at sætte en hjemmeside op. 
Sagen er den at jeg har allerede købt serverplads på meebox og domænet. Jeg har prøvet at læse mig lidt til at programmere, men er gået i stå. 
Jeg kunne godt tænke mig at mødes nogle timer, evt på cafe, med en der hurtigt kunne sætte mit design op (i kbh). Og samtidig give mig en lidt bedre forståelse for hvordan programmering fungerer.
Ja har en færdig designet forside og en færdig designet profilside. Det drejer sig om at designet/billedet skal skrives om til HTML og css. Til at begynde med er det bare vigtigt for mig at få designet printet ind, og ikke så meget alt det med backoffice.. Der er tale om en form for forum/debat. 
Jeg giver selvfølgelig gerne en lille skærv til det. Så folk skal være velkommen til at komme med tilbud og lidt referencer til hvad de har lavet. Og hvor hurtigt de er disponible. Eller har andre spørgsmål.
Min e-mail er madsmaartensen@live.dk
Mvh Mads

I hvilken landsdel snakker vi, omkring at mødes :-)?

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 18:23

Kbh :)

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 18:26

Hm. Har ikke rigtigt tiden til at tage til KBH til hverdag. Er det ikke noget der eventuelt kunne løses over Skype eller TeamVeiwer?

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 19:30

Det kunne det evt. godt.! Gider du skrive mere om hvad du har i tankerne i en privat besked!? :)

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 23:02

Vi vil godt kunne hjælpe dig, men det er til en timepris på 650 kr. eks. moms :) Vi er bosiddende i KBH

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)