Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på tekster og diverse opgaver

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Amino'er, må i alle være ved godt mod derude

Jeg står og skal skrabe noget kapital sammen for at føre et par projekter ud i livet. Derfor nu dette indlæg, hvor jeg tilbyder at varetage de opgaver, der måtte forefalde.

Jeg tilbyder:

At gennemgå din hjemmeside udefra og skrive alle observationer ned til dig (hvad virker godt, hvad virker ikke. forslag)

- 100 - 800kr - alt efter opgavens omfang

Tekstopgaver:

At skrive produktbeskrivelser eller anden tekst til din hjemmeside, samt din eventuelle folder

At skrive artikler

12 øre pr ord hvilket giver

200 ord: 24 kr

300 ord: 36 kr

Og så fremdeles. Tekster over 600 ord skrives egentlig ikke i øjeblikket, men send en forespørgsel så taler vi om det.   

At gennemskrive/renskrive dine ting

40 kr pr halvside

At læse korrektur

40 kr pr halvside

At uddele flyers/foldere om din virksomhed

Pris afhænger af omfanget - starter ved 200kr

Er der andre opgaver, du gerne ser af hænde, så smid gerne en forespørgsel, så ser vi på det. Dog vil jeg pointere at jeg ikke arbejder med SEO.

Lidt om hvem du sætter i arbejde: Jeg er en kvindelig iværksætter, som igennem flere år har beskæftiget mig med sprog og litteratur i alle forskellige former og genrer. Men i kraft af at jeg i en lang periode kun har undervist i dette, kan jeg desværre ikke smide om mig med referencer. Jeg påtager mig gerne alle former for opgaver, der ligger indenfor mine evner, overholder altid deadlines og afslutter ikke før vi er enige.

Da det er langt lettere for mig, tager jeg ikke imod bestillinger på under 100kr - det bliver for meget faktura-arbejde for for lidt. Ganske enkelt.

Som sagt, spørg og vi finder ud af tingene.

Vi tales ved i indbakken.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:11

Hej Åbne....

Nu dækker ud ret bredt - artikler, produktbeskrivelser oma. MEN hvad er dine kompetencer?

- seo artikler?

- Pressemeddelelser?

- Salgstekster med call to action?

- Reklametekster fx i forbindelse med brochurer / reklamer? Her tænker jeg også på at det ikke er nok at kunne skrive flydende, men også at kunne tænke kreativt og vide lidt om opsætning osv.

Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 31. Aug 12
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 14:31

Hej Morten

Dejligt du spørger, det er rarest, når man ved, hvor man har hinanden.

Seo og pressemeddelelser gør jeg mig ikke i på nuværende tidspunkt, desværre.

I forhold til salgstekster er det en selvfølge at tænke Call to action med i det - og jeg har altid AIDA modellen i baghovedet, når jeg opbygger en tekst, da jeg mener det er den mest effektive måde, at fange - og fastholde en læser/potentiel køber på.

Kreativitet og viden om stoffet går hånd i hånd, så skal jeg skrive en tekst sætter jeg mig naturligvis også altid godt ind i materialet.

Mon det var svar på dine spørgsmål?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:38

Hej Åbne (HVad hedder du?)

JA det er fint nok - så kommer resten vel hen ad vejen :)

Til de priser vil jeg da i hvert fald gerne prøve det af. Kan du sende mig en besked med dine kontaktoplysninger? Så tager vi den derfra :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:50

Hej Åbne øjne

Jeg kunne godt bruge din hjælp, til at sammensætte en tekst både til hjemmeside og flyers, det drejer sig om solcelle vask/ rengøring, jeg er vinduespudser i forvejen og har en hjemmeside til det, men vi gerne have en hjemmeside specifikt til solcellevasken, for at fremstå så prof. som muligt.

Hvis du er interesseret, kan du give lyd fra dig på flyer@live.dk da jeg så kan sende dig nogle tekster jeg har.

God weekend

flyer

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 14:54

Du skal være plusmedlem for at tilbyde dig selv her i forummet.

Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:43

Hej Åbne øjne

Jeg kan du er blevet plusmedlem, så jeg har lidt arbejde til dig!

Mvh Flemming

Tilmeldt 31. Aug 12
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 13:39

Jeg tillader mig lige at bumpe mit eget indlæg.

Kom kun, kom glad, lad os hjælpe hinanden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)