Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gal eller genial? Verdens Mest Fleksible LapTop Stand - Til Sengen, Bordet, Stolen

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har meget, meget længe ledt efter just lignende på nettet, som kunne købes fra en dansk hjemmeside, og det overrasker mig endog særdeles meget, at der åbenbart endnu ikke har været efterspørgsel nok til at danske internetsider har udbudt diverse udgaver af "laptopstandere" - "laptopholdere" (-eller hvad man lige skal kalde dem) så man kunne sidde mere komfortabelt med benene trukket op under sig "i det bløde" med sin bærbare uden tyngden af den balancerende på lårene, både i sofaen, massagestolen, chaiselongen, på bagsædet i bilen under de 2 timer lange køreture til familien i Kronjylland, og selvfølgelig ikke mindst også i sengen, hvor netop jeg har brug for den, når jeg sidder og surfer lidt rundt for at blive søvnig nok til at kunne sove. Det er mig en gåde, at flertallet vitterligt foretrækker at sidde ret op og ned på en hård spisestuestol eller kontorstol med l-a-p-toppen stående foran sig på bordet, som hvis det havde været en stationær PC. Og funktionaliteten trumfer æstetikken BIG TIME, ingen producenter kan vel få en laptop til at svæve usynligt i det fri. Ja, med dette indlæg kan det konkluderes, at jeg afgjort mener GENIAL, men altså selvfølgelig, såfremt prisen er fornuftig.

S. Kristiansen.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)