Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google PR spm.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der er tilsyneladende ingen indgående links til sitet? Hverken i majesticseo eller hvis man googler domænenavnet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59

Mikkel Kongsfelt:

Prøvede lige at google med site:omtaltedomaene.dk - det gav ingen resultater, så siden er vel ikke engang indekseret?

en side behøver ikke links for at stige

er der omtale omkring siden altså har nogle skrevet nærmeste hele domænet uden det er links og så er det skrevet på social steder såsom twitter facebook med mere

har siden alexa rank det kan også betyde lidt nu er pagerank 2 jo ikke det vilde så småting kan give lidt

er der nogle der abonner på din rss , kan jo være nogle deler det kan give meget lidt

er teksten unik på siden det giver også et plus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:18

Hej Mikkel
Jeg har ikke svaret, men jeg har et domæne som aldrig har været indekseret eller tilgængeligt. Og det har angiveligt pr3..
Så det er måske lidt som vinden blæser med disse pr scores :-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 22:26

Som jeg nævner har jeg INTET gjort - så tvivler på at nogen skulle finde min RSS. Og unik tekst? Der er hello world teksten fra wordpress standard installationen. Den kan vidst næppe kaldes unik... 

Nej, PR 2 er ikke det vilde, men jeg har andre domæner der er startet næsten på samme tidspunkt med unikke tekster, linkbuilding osv. som stadig kun er PR 0. Så forstår bare ikke rigtig at google pludselig får den ide at lige den her side skal være PR 2. Men ok, de sætter den sikkert ned til 0 så snart jeg får bygget siden og får den indekseret :-)

Synes bare det var lidt sjovt - og interessant.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1748
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:37

Henrik Værum:
Jeg har ikke svaret, men jeg har et domæne som aldrig har været indekseret eller tilgængeligt. Og det har angiveligt pr3..
Så det er måske lidt som vinden blæser med disse pr scores :-)

Hej Henrik - af ren nysgerrighed - hvor gammelt er det Pr3 site ca ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 07:32

Det er fra 09
Til samligning er mit andet og meget mere aktive domæne pr1. Dette er også fra 09 :-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)