1 - Kan ikke helt forstå hvorfor du ikke blot har købt et lækkert Wordpress template. Man kan få nogle temmelig lækre templates til et par hundrede kroner, som giver dig mange muligheder for at tilpasse designet til dine behov.
Fordi jeg ikke vil bruge Wordpress, og fordi jeg kan lave mit eget system.
hvornår kommer det nye design der passer bedre til domæne navnet og gerne et design hvor der er logo i , jeg synes der findes mange wordpress temaer der er bedre end dit nuværende design og det er et stort arbejde at lave alt hvad en wordpress template kan
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har nu taget et kig på din hjemmeside. Jeg kan godt lide den simple opbygning og der et stille og roligt flow over hele hjemmesiden. I starten havde jeg lidt svært ved at finde ud af, hvad det lige præcis var din hjemmeside går ud på. Jeg fandt så anmeldelses siderne og begyndte og rode lidt rundt, og så blev det hele mere ligetil.
Det tog mig dog et stykke tid, før jeg fandt kategori oversigten af dine anmeldelser (den ude i højre side). Jeg overså den totalt pga. alle reklamerne som florere i samme rum som denne, og det er en skam. Jeg ville derfor hvis jeg var dig, forsøge at gøre kategori oversigten mere synlig, enden bygge den op på en anden måde, så når man trykker på anmeldelser kommer direkte ind på oversigten, og så derfra videre ind til hver enkelt anmeldelse. Den anden mulighed er at fjerne reklamerne.
Bortset fra det synes jeg, det ser spændende ud, og du er nået et godt stykke af vejen :).
Håber du kan bruge mit feedback.
Mvh Simon
FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten.
Det kan du tro. Jeg har også taget den op, smidt den øverst over i sidebaren, og ændret farverne på mine widgets, så de ikke er så mørke. Jeg er gået igang med at læse på "drop down menu", så det kommer forhåbentligt på menuen :)
hvornår kommer det nye design der passer bedre til domæne navnet og gerne et design hvor der er logo i , jeg synes der findes mange wordpress temaer der er bedre end dit nuværende design og det er et stort arbejde at lave alt hvad en wordpress template kan
Whow, ro på. Hvorfor så travlt? Livet handler ikke om at være perfekt, men at udrette ngoet :)
Whow, ro på. Hvorfor så travlt? Livet handler ikke om at være perfekt, men at udrette ngoet :)
min mening der er mange wordpresse temaer, der er bedre end nuværende side , der er ingen der perfekte i denne her verden og at bygge sit eget op kan tage år og mere igen da der findes noget færdig udviklet da kan dine fleste behov og er pænere , derved når du at udrette noget inden flere flere år er gået og det kunne du have nået på et par måneder ved at bruge noget der findes og der er pænere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Siden er nu opdateret til Wordpress. Kun fordi det var nemmere angående tilføjelse af nye skribenter i fremtiden. :-) Lad mig endelig høre hvis i har ændret mening :)