Gad vide hvilken sandhed det er ?. Og uprof. opførsel. Ja det er jo ikke mig der bander her. Men hvis du med det mener at det er uprof. At jeg ikke vil smide flere tusinde efter en Advokat, som alligevel ikke kan gøre noget. Så JA, kald du det bare uprof. Læs indlægget, så hved du sikkert også hvad sagen drejer sig om. Og du får jo aldrig svindlernes side af sagen. For dem drejer det sig om af få sagen til at trække ud og blive glemt. |
Michael. Metoden med gabestok er uskøn. Der kan jo være årsager, også selv om vi ikke kender dem her, eller misforståelser. Jeg SYNES også det lyder som en der ikke lever op til sine forpligtelser, men gabestok støtter heller ikke jeg
Lad os i stedet lære: kontant bankoverførsel til nogen som helst som betaling for en fremtidig leverance er en super dårlig ide, med mindre man kender leverandøren særdeles godt.
1
køb sælgeren først = skaf ognhav tillid til at det er en ordentlig sælger, du skal jo bruge produktet
2
Betal med kreditkort eller evt paypal, eller betal ved leverance
3
Hvis du kender sælgere så godt, at han må løbe rundt med dine penge i lommen og du ved han aldrig går konkurs, pludseligt dør eller snyder, så kan du gi ham cash eller bankoverførsel
Ærgelig sag denne og givet surt for trådstarter, men heldigvis ikke et beløb det er værd at tabe modet på
Held og lykke med at jage lidt
Vh