Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svar kundesupport på 1/5 del af tiden - Gratis til de første 10 Aminoer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Som nogle sikkert ved, har vi for små 2 år siden startet firmaet SUPPORTfighter. Ideen opstod efter at vi i Jubii kunne se hvor meget arbejde der er ved at holde brugerne glade. Vi bruger selv systemet i SPAMfighter og det gør at vi kan svare op til 500 mails pr. dag med 1 supporter. Systemet er hosted hos UNI2 og du behøver derfor kun en Explorer browser og en netadgang. Det er super nemt at komme i gang, da brugergrænsefladen minder meget om Outlook. Det smarte er, at hver gang man svarer en mail, kan man gemme svaret og bruge det næste gang nogen spørger om det samme. I løbet af den første dag, vil man allerede have sparet tid på det. Systemet har 1000 andre smarte funktioner, men dem orker jeg ikke at skrive om her. Systemet bliver i dag brugt af Bonnier i hele Scandinavien, Den Blå Avis, Bilbasen, Jubii, Euroinvestor, QXL, Sol og Strand og en bunke andre.

Vi har besluttet at teste, om vi vil give det gratis til små virksomheder, der kun har brug for 1 online supporter ad gangen, plads til 100 Mbyte mails og lidt færre funktioner. Til den test skal jeg bruge 10 der gerne vil prøve det gratis (førpris 6.000 kr. om året) 
Så får du mere end 25 supportmails om dagen og vil du gerne spare en bunke tid, så hop ind og meld dig til. Jeg opretter en lukket tråd på Amino der kun vil være synlig for testerne, så vi kan dele erfaringer. 
Meld dig til her ved at sætte kryds i 14 dages test og skriv i parantes efter dit firmanavn (gratis).
http://www.supportfighter.com/Lang_DA/Contact.asp

De 10 første er garanteret en fribillet, resten kommer på en venteliste og kan, hvis testen går godt, komme med senere.

Hvis du vil læse mere, så kig på vores (Ikke så pæne) website her:
http://www.supportfighter.com/Lang_DA/Default.asp


Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er stdigvæk ledige pladser, så hop ind og få et system der normalt koster 6.000 kr. om året, til "Det koster gratis" pris.

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der tilmeldt - hvordan ved jeg om jeg er en af de heldige?

...har fået et standardbrev, men kan ikke lige se ud fra det om jeg skal sætte hele det i værk )
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo da, du er heldig :-)
Og der er et par pladser til endnu.


Dbh Martin

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hurray!

Ser frem til at prøve det - for lige netop support til kunder kan være en tidsrøver at urimelige dimensioner.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan du også roligt gøre, det er et super godt og effektivt værktøj :-)

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er det oprettet og kørerende, og det er jo slet ikke så ringe endda

Er den tråd du snakkede om i dit indlæg sat i søen endnu?

Har et par input her om ikke andet, da der lige er et par spørgsmål.
Under administration er der et punkt der hedder Info Page URL.
...og nedenunder Company logo

I hjælpen står der om hvordan man sætter ovenstående ind, men ikke hvad det er... Er der en forklaring et sted jeg har overset, eller eksisterer den ikke?

PS: Ved selvfølgelig godt hvad company logo er - spørgsmålet går mere på hvor det dukker op
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)