Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis privat rengøring. Vind 10 timer i anledning af fødselsdag. Kun i København

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej alle Aminoer,

Jeg håber i har en herlig dag, og at der er gang i biksen.

Aktiv 3 havde 3 år`s fødselsdag i går, og i den anledning har jeg bikset jeg en lille gave sammen som består af 10 timers privat rengøring til en værdi af 3100,- kr inklusive moms.

Jeg har valgt prioritere enlige forældre med handicappede børn, så hvis du kender sådan nogen , så anbefal dem som vindere til en hjælpende hånd med en grundig gang rengøring af lejlighed eller hus.

Næste gang må jeg udlove noget til alle hårdtarbejdende iværksættere, fordi jer har jeg sørme også et blødt punkt for :)

Se mere om gaven / konkurrencen lige her : http://www.aktiv3.dk/2012/08/gratis-privat-rengoering/

Keep on rocking the business :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes da dette indlæg fortjener et bump eller 3. 

Tillykke med de 3 år, og slap nu lidt af med det SEO:-). Vi andre har jo ikke en chance for at komme i toppen med den indsats/viden du lægger for dagen. Meget imponerende og fortsæt venligst IKKE:-)

Synes det er fedt at se et indlæg som dette, og håber du får godt med respons på det.

Yes fra KBH Ejendomsservice

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:24

Hehe tak til mine konkullegaer ;)

Rart med en venlig tone, men jeg stopper nu aldrig ;)

Anyway, super fedt at høre din positive mening. God vind i kampene om ejendommene..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:03

Jeg bumper lige den her mulighed , for en sidste gang. Jeg tror vi er oppe på en 3-4 kandidater, så der er stadig stor mulighed for at vinde. Sidste frist om 5 dage,og sidste opdatering her på Amino angående denne her lille hyggelige konkurrence :)

Mvh

Jimi

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tæller en enlig iværksættermor, som hjælper mennesker med handicap over for kommunerne:). Og jeg skal have vurderet mit hus, da jeg skal have penge ud til min nystartede virksomhed. Jeg har ikke tid til OVERHOVEDET at give det en ordentlig omgang. Nu kan jeg da ikke være en mere oplagt kandidat:)

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:35

Du er da et rigtig godt bud :)

Det ville være super, hvis du kunne skrive det samme , på en af de 3 platforme jeg nævner, så de andre også kan se at du har tilmeldt dig .

Er det i København vi skal gøre rent for dig ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 02:01

Nej og det opdagede jeg først nu. Jeg bor i Korsør:)

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)