Jeg håber i har en herlig dag, og at der er gang i biksen.
Aktiv 3 havde 3 år`s fødselsdag i går, og i den anledning har jeg bikset jeg en lille gave sammen som består af 10 timers privat rengøring til en værdi af 3100,- kr inklusive moms.
Jeg har valgt prioritere enlige forældre med handicappede børn, så hvis du kender sådan nogen , så anbefal dem som vindere til en hjælpende hånd med en grundig gang rengøring af lejlighed eller hus.
Næste gang må jeg udlove noget til alle hårdtarbejdende iværksættere, fordi jer har jeg sørme også et blødt punkt for :)
Tillykke med de 3 år, og slap nu lidt af med det SEO:-). Vi andre har jo ikke en chance for at komme i toppen med den indsats/viden du lægger for dagen. Meget imponerende og fortsæt venligst IKKE:-)
Synes det er fedt at se et indlæg som dette, og håber du får godt med respons på det.
Jeg bumper lige den her mulighed , for en sidste gang. Jeg tror vi er oppe på en 3-4 kandidater, så der er stadig stor mulighed for at vinde. Sidste frist om 5 dage,og sidste opdatering her på Amino angående denne her lille hyggelige konkurrence :)
Mvh
Jimi
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tæller en enlig iværksættermor, som hjælper mennesker med handicap over for kommunerne:). Og jeg skal have vurderet mit hus, da jeg skal have penge ud til min nystartede virksomhed. Jeg har ikke tid til OVERHOVEDET at give det en ordentlig omgang. Nu kan jeg da ikke være en mere oplagt kandidat:)