META WARNING head title too long (>65 chrs) |
Henrik Andersen:Mikael christiansen:Henrik Andersen:Foras og linkkataloger ville jeg holde mig fra hvis jeg var dig mht linkbuilding, da disse links betragtes som lav kvalitet. Ja måske er de endda mere skadelige end gavnlige efterhånden.
foras er jo også social medier facebook google plus , twitter , amino.dk med mere
der du skal passe er når du gør er at opretter 100 profiler og er ikke aktive de steder og vis alle 100 steder oveni er samme tekst kan det blive et stort minus , der er jo intet der i mod reglerne at bruge et foras vis man tænker sig om et social medie er et sted hvor der er mange aktive såsom amino.dk
Vi er ikke uenige Michael. Jeg tolkede det bare som om at traditionelle foras og linkkataloger er linkbuildingstrategien. Og hvis det er tilfældet, så mener jeg det er bedre at lade helt være.
Men sociale medier spiller også en rolle, men min pointe var sådan set også bare at der bør blive fokuseret på godt indhold, frem for spammy links rundt omkring af lav kvalitet.
faktiske vil vis laver egen side til social medie og kan styre det kan siden stige drastisk i trust rank , dog findes mange eksempler på folk simpelthen ikke kan styre egen siden , jeg ser det som en god ting man får mere aktivitet i gang egen side med rigtige mennesker på egen siden som skriver løs dagligt , han skulle overveje det vis kender en meget dygtige programmør der kan lave det så det fungere ideelt dog vis ikke laves ideelt kan det også gå lidt galt med forummet men social aktivitet betyder som noget af det meste afgørende nu og kan se siden måske er ide med sådan et forum det er jo ikke en lille shop du har
jeg har set de skrevet adskille gange og jeg har læst på deres blogs det er vigtigt får folk over egen side end de bruger en anden side og der er en grund flere seo hajer laver deres blogs og foras til et social tilholds sted med stort aktivitet , så nummer 1 kunne faktisk være prøve lave det på siden altså vis det kan styres af ham
sammenflettet med en seo hajen laver siden mere ideel med titler med mere og kunne de ligge en social strategier frem ad rettet