Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med kommentarer på mit website

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have læst hvad du har skrevet, hvad kommentarerne er - så vil jeg gå ud fra det er Wordpress, bare på at kigge på forsiden.

- Udover det, er det simpelthen så corporate som det kan blive, og det stinker virkelig, sorry - men et website får du ikke bare gratis, for at have et website, og meningen med et website skal du bruge penge, kræfter og en helt masse tid - og det er helt tydeligt at det har du ikke brugt :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 09:33

Daniel James Williams:

Uden at have læst hvad du har skrevet, hvad kommentarerne er - så vil jeg gå ud fra det er Wordpress, bare på at kigge på forsiden.

- Udover det, er det simpelthen så corporate som det kan blive, og det stinker virkelig, sorry - men et website får du ikke bare gratis, for at have et website, og meningen med et website skal du bruge penge, kræfter og en helt masse tid - og det er helt tydeligt at det har du ikke brugt :)

Det er jo som man ser på det. 

Det vi gerne vil opnå er en brugervenlig side, som har de informationer, som der er brug for og som er let at finde rundt på.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:24

Yes 

Jeppe - BackupBox:
det er mange penge 250 kroner når man ikke kender produktet og lige gerne vil afprøve det en gratis

No Nu kender jeg hellere ikke produktet strip, kan man også få det gratis på prøve ?

Selv synes jeg at 250 kr. er en fair pris for den ydelse trådstarter tilbyder. men det var nu ikke det trådstarrter spurgte om, om prisen var fair eller noget anden.

Men kritik på hans nye side. Den mener jeg også er bedre end den gamle. Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Yes 

Jeppe - BackupBox:
det er mange penge 250 kroner når man ikke kender produktet og lige gerne vil afprøve det en gratis

No Nu kender jeg hellere ikke produktet strip, kan man også få det gratis på prøve ?

Selv synes jeg at 250 kr. er en fair pris for den ydelse trådstarter tilbyder. men det var nu ikke det trådstarrter spurgte om, om prisen var fair eller noget anden.

Men kritik på hans nye side. Den mener jeg også er bedre end den gamle. Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

ja jeg arbejder med flere videoer til min side  så der er på vej man kan se en prøve smag endnu mere jeg håber på rigtigt mange videoer på siden

men nu er det jo ikke lige et produkt samme dette er her et menneske der komme ud , det andet er noget du downloader , jeg synes der skal være en prøve version og 14 dage er ikke meget , men gratis kunne også være en fordel især vis man kunne tilkøbe downloader diverse tillægs ting det kan og ved tillægs ting de koster kr , jeg tror meget på mængde og lige sådanne ting man kan downloade er tillæg ting tit  det man tjener mere på end kun kræve kroner for den fulde pakke 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:28

Jeppe - BackupBox:

Mikael christiansen:

det er mange penge 250 kroner når man ikke kender produktet og lige gerne vil afprøve det en gratis 30 dags prøveversion kun engang kunne overtale mange for en måneden 25 kroner er også kroner og folk skal nok købe for et år når prøvet de 30 dage gratis der vil være langt flere der download når noget er gratis og når man mange ser et behov ja så kommer der kunderne og endnu flere end den billige en måneds pris 25 kroner for det er også kroner .

de social logoer en klar fordel vis de laves i deres logos farver så de er lette at se på siden

få jeres cvr nummer på om jer side og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

husk udnyt google viser op til 70 tegn nu så udnyt det og lav lange sælgende titler

vis på siden hvilken kort i tager imod dankort mastercard med mere vis i tager i mod det altså

Alle kunder får 14 dage gratis, hvor de kan prøve systemet. Hvis det ikke er noget for dem, kan de frit sige op uden at have betalt én krone.

Kan godt se det med de sociale logoer.

Ved godt vi har glemt cvr. Det skal vi nok få sat ind.

Kan også godt se det er en god idé med kort.

14 dage tror jeg er for kort tid og det kunne være en ide lave en gratis download og vis ønsker tilføjelser betaler man kroner , selv om få koner er der er sikkert mange der tænker alt det man ikke har behov , for faktiske kunne en ide være at lave en masse ting man kunne udvide med og slå nogle fra i en gratis der kan downloades på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:10
Menu er svær at finde rundt i hvis man blot vil finde prisen og hvilke OS i tilbyder klienter til.

Jeg tror mange springer fra, det skal være nemt og hurtigt at finde så vigtige informationer
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 08:25

bacardil:
Menu er svær at finde rundt i hvis man blot vil finde prisen og hvilke OS i tilbyder klienter til.

Jeg tror mange springer fra, det skal være nemt og hurtigt at finde så vigtige informationer

Hvad synes du det er, som gør, at menuen er svært at finde rundt i?

Lidt mere konkret

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)