Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg købe mine vare?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften lyder, vil jeg gerne finde et sted at købe mine produkter som senere skal sælges i min webshop.
Jeg har søgt en del, men kan simpelhen ikke finde det jeg leder efter.

Jeg leder efter en masse smykkematerialer, såsom låse, perler (gerne imiteret lammeskind) osv. altså alt til at lave hjemmelavet smykker af.

Nogen der kan hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:11

Hej Michelle

Kan desværre ikke hjælpe dig, men har du prøvet at bruge søgefunktionen herinde for at finde andre der arbejder med smykker? Jeg ved at Silver-Z smykker har været bruger herinde, men om hun stadig er det ved jeg ik.

Men du må nok have lidt tålmodighed for det virker ikke som et område hvor der er ret mange herinde Big Smile

Dbh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:23

Hvis du søger udenlandske grossister, kan du søge på jewellery findings wholesale. Søgte selv på det tidligere idag og fik en del af sådanne sider frem. Forsøg eventuelt at skrive uk også for at finde engelske.

God fornøjelse

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michelle.

Jeg arbejder med smykker og har gjort det i mange år..

send mig en pm med hvilke mængder du forventer at købe ind i og hvilke materialer (ædelmetal eller ej osv.), og om du allerede har nogle steder du køber ind, så skal jeg give dig nogle forskellige kontakter hvor du kan købe ind både herhjemme og i udlandet :)

Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:02
Jeg er også interesseret i kontakter de sælger smykkelåse, perler/charms og læder til armbånd - håber på hjælp til dette.
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:23

alibaba.com er en kæmpestor side der fx. sælger fra kina store batches af alt hvad man kan tænke sig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)