Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisoptimering - test

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen med en webshop som har lyst til at teste en ny service til prisoptimering af dine salgspriser.

Vi holder øje med díne konkurrenters produkter og sørger for at du altid er billigst eller hvad du måtte ønske i forhold til dine konkurrenter og kan opdatere dine priser automatisk hvis din shop er understøttet af vores system.

Det er et produkt som vi er ved at lancere og som vi gerne vil have feedback på. Så vi kører gerne denne service i et godt stykke tid mod at få lidt feedback den anden vej.

Læs eventuelt mere på http://pricesquid.com

Send mig en pm eller svar på tråden hvis det lyder interessant.

Mvh

Niels

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant og spændende produkt :-)

Nu har jeg ikke læste alle siderne, men et spørgsmål slog mig:

Hvad nu hvis 2 konkurrenter holder øje med hinanden og de begge har automatisk prisretning slået til?

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Jensen:
Hvad nu hvis 2 konkurrenter holder øje med hinanden og de begge har automatisk prisretning slået til?

En obligatorisk del af de prisregler vi sætter op er at angive et interval hvor prisen på et produkt kan bevæge sig i. Det kunne eksempelvis være relativt til kostprisen. Eksempelvis kunne man ønske som minimum at have 50% fortjeneste på et produkt eller noget i den stil. Så din pris vil aldrig kunne gå under denne grænse.

Men det er selvfølgeligt et interessant tilfælde. Hvis man forestiller sig at man skiftes til at justere priser og begge ønsker at være billigst vil man ende på en pris som rammer den af konkurrenternes mindste pris som er højest. Det blev vist lidt snørklet. Men det er vel stort set samme scenario som vist man gjorde det manuelt. 

Men systemet understøtter ikke kun det at være billigst, det er ret fleksibelt at sætte prisregler op, så man kan have højere pris hvis konkurrenter har udsolgt eller lang leveringstid eller man kan også ligge lige i midten af de konkurrenter man overvåger

Mvh

Niels

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.

 

Vi har en shop, hvor vi gerne vil teste det. du kan ringe til mig på 29494200 eller sende en mail på pernille@secondaccount.dk

 

Håber du snarest kan vende tilbage, da vi søger dette.

 

VH

 

Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)