Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på ordet Fodboldgolf

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har masser besøg hver måned på Fodboldgolf, samt Fodboldgolf Aalborg, så sent som i går fik vi et par kunder ind som havde søgt os frem under Fodboldgolf Aalborg. Så tror ikke du ved hvad du snakker om.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:18

martinpedersen:

Vi har masser besøg hver måned på Fodboldgolf, samt Fodboldgolf Aalborg, så sent som i går fik vi et par kunder ind som havde søgt os frem under Fodboldgolf Aalborg. Så tror ikke du ved hvad du snakker om.

google søge ord lyver altså ikke der er ikke mange der søger på disse ord eller mener du , ja korrekt du kan sagtens få et par enkel kunder af til , men hvorfor ikke satse på de ord der rigtigt kan give mange kunder for dem som søges meste på og siger meste om ens hjemmeside

desuden er ikke mange der kender dit ord fodboldgolf så satse på også andre ord med golf i vis du altså vil have gange i siden

det valgte er ord er nærmest lig 0 konkurrence på så kaste nogle ud i det koster kroner er nok lige lovlig overdrevet der vil jeg lave en mere målrette bred satsning der virkeligt kan give gang i din side en et par besøgene som du skriver kun har , det er jo ikke lige frem godt kun have et par kunder af og til der skulle gerne komme daglige gerne flere 100 relevante besøgene til din side

vis er vildt glad for bare ligge lidt højere fodboldgolf hvad jeg ville gøre så du er lidt aktive social facebook få likes og være lidt aktive forummer skrive måske en lidt ud rundt omkring lidt ideer her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

den konkurrence det ord er der  ekstrem lav konkurrence på , så det er overdrevet at sætte nogle søgemaskine ekspert til det job   vis du kun satser det ord , så  lad dem lave en mere bred søgeord optimering , så der rigtigt kan kommer gang i siden vis kun satser det ene ord så er det bedste du laver lidt selv du er jo allerede rimeligt højt det ene ord og der skal ikke meget til før kommer op ad og sætte bare en i gang koster altså kroner du vil sikkert gerne give kroner for bare det ene ord ligger nummer 1 men vis den henvender sig ikke skriver hvor enkelte er så er det nok den forkerte der er fundet alle vil nok anbefale en mere bred for bare sætte en i gang med siden koster kroner

husk flere vil helst lave et arbejde de kan se koster lidt tid så det flere gange er det dyrere at vælge en ekstrem lille løsning der selv kunne klares ved selv lave en aktive indsats h1 og aktivitet så er du rimelige sikker der oppe

vis kun vil lave selv er det også ekstremt let så  derved ville jeg fra start af lave en mere bred satsning , men nu ved jeg ikke om du kun vil lave  nogle timer arbejde måske eller om det er noget du vil ligge lidt kræfter i dagligt flere timer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:23

sats:

Husk også at tænker over / undersøge hvad folk vil søge på. Personligt ville jeg søge på Fodgolf, og ikke Fod(bold)golf - ikke at der er den helt store forskel på de to, men det kan jo være noget helt 3. folk søger på for at finde dig...

et ord der ikke søges meget på er det bedste satse flere ord det er jo ekstremt let komme højt fodboldgolf

fodgolf kun 58 søgninger men også meget målrette

det kan maksimalt tage et par dage komme normalt op at tage første og 2 pladsen på fodboldgolf fog kan ingen love garanti men konkurrencen er så lav at det giver meste at satse bredt ud og chance for ligge øverste med lidt arbejde er ekstrem stor med det valgte ord så hvorfor ikke satse meget mere bredt end et ord der ingen kræfter kræves komme op på nummer 1 nok

Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 13:49

Nu er jeg ikke interesseret i dine analyse, men mere hvordan man kommer til at ranke højt på Fodboldgolf :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:55

martinpedersen:

Nu er jeg ikke interesseret i dine analyse, men mere hvordan man kommer til at ranke højt på Fodboldgolf :)

et par artikler likes facebook lidt aktive forummer og lidt hen ad vejen for konkurrence er  ekstrem lav så det kræver ikke meget , derfor mit råd satse højere fra starte af et mere bredt mål det er også motivere se der er rigtigt gang i siden , man kan sætte for lave mål vil jeg mene , der skal være et mål som virkelige kan give live i siden og fra første pladsen til 8 pladsen der kun du altså ikke regne med 20 gange mere gang i siden

Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 13:57

Det er sjovt du siger det, for vi har gjort en del for at komme højere op, men der sker ikke rigtig noget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:08

martinpedersen:

Det er sjovt du siger det, for vi har gjort en del for at komme højere op, men der sker ikke rigtig noget.

altså i lavet nærmeste lig 0 tjek her   jeres trust flow er ekstremt lav så de links fundet har lav værdi altså i skal til at tage jer samme og finde kvalitet i stedet for en stor mængde

ud få gang i siden og satse ikke som før på lavt ranket steder kun , vis i tror der er lavet meget er måske på tide nogle begynder hjælpe jer for sikke mange især nofollow links i har

i har massevis (nofollow) links i overdrevet grad få flere (dofollow) jeres arbejde virker som i tror det bare er lidt link kataloger og par profil link enkel fra Aalborg turist side og så er den hjemme i skal altså til at finde ud ad hvad kvalitet er her kan i se i har mange (nofollow) links klik her

Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 14:16

Så hvor vil du mene vi skal lede efter dofollow links ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:01

martinpedersen:

Så hvor vil du mene vi skal lede efter dofollow links ?

jeg kan se min % er langt lavere nofollow links og meget mere jeg kan ikke se hvor aktive men de jeg så

blogs kommentar og link kataloger jeg har ikke en fuld rapport over hvorfra men mit indtryk er en stor del er derfra

hvad gør et har ikke tænkt så meget over det , dog med en viden blogs kommentar og link kataloger har satsning ligget andre steder 

skriv ud til relevante blogs om du må skrive artiklen til dem bede om dofollow links

skriv ud på artiklen sider

være aktive forummer der er gode eksempelvis amino.dk er et godt sted

få videoer på siden

jeg er dog slet ikke ligeså god til at beskrive det som denne her tråd giver massevis forslag af en af de bedste seo eksperter jeg kender  her på amino.dk http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)