Vi har masser besøg hver måned på Fodboldgolf, samt Fodboldgolf Aalborg, så sent som i går fik vi et par kunder ind som havde søgt os frem under Fodboldgolf Aalborg. Så tror ikke du ved hvad du snakker om. |
martinpedersen:Vi har masser besøg hver måned på Fodboldgolf, samt Fodboldgolf Aalborg, så sent som i går fik vi et par kunder ind som havde søgt os frem under Fodboldgolf Aalborg. Så tror ikke du ved hvad du snakker om.
google søge ord lyver altså ikke der er ikke mange der søger på disse ord eller mener du , ja korrekt du kan sagtens få et par enkel kunder af til , men hvorfor ikke satse på de ord der rigtigt kan give mange kunder for dem som søges meste på og siger meste om ens hjemmeside
desuden er ikke mange der kender dit ord fodboldgolf så satse på også andre ord med golf i vis du altså vil have gange i siden
det valgte er ord er nærmest lig 0 konkurrence på så kaste nogle ud i det koster kroner er nok lige lovlig overdrevet der vil jeg lave en mere målrette bred satsning der virkeligt kan give gang i din side en et par besøgene som du skriver kun har , det er jo ikke lige frem godt kun have et par kunder af og til der skulle gerne komme daglige gerne flere 100 relevante besøgene til din side
vis er vildt glad for bare ligge lidt højere fodboldgolf hvad jeg ville gøre så du er lidt aktive social facebook få likes og være lidt aktive forummer skrive måske en lidt ud rundt omkring lidt ideer her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx
den konkurrence det ord er der ekstrem lav konkurrence på , så det er overdrevet at sætte nogle søgemaskine ekspert til det job vis du kun satser det ord , så lad dem lave en mere bred søgeord optimering , så der rigtigt kan kommer gang i siden vis kun satser det ene ord så er det bedste du laver lidt selv du er jo allerede rimeligt højt det ene ord og der skal ikke meget til før kommer op ad og sætte bare en i gang koster altså kroner du vil sikkert gerne give kroner for bare det ene ord ligger nummer 1 men vis den henvender sig ikke skriver hvor enkelte er så er det nok den forkerte der er fundet alle vil nok anbefale en mere bred for bare sætte en i gang med siden koster kroner
husk flere vil helst lave et arbejde de kan se koster lidt tid så det flere gange er det dyrere at vælge en ekstrem lille løsning der selv kunne klares ved selv lave en aktive indsats h1 og aktivitet så er du rimelige sikker der oppe
vis kun vil lave selv er det også ekstremt let så derved ville jeg fra start af lave en mere bred satsning , men nu ved jeg ikke om du kun vil lave nogle timer arbejde måske eller om det er noget du vil ligge lidt kræfter i dagligt flere timer