Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af domæne!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg ligger inde med domænet: Applikationen.dk. Jeg bruger det ikke til noget, udover at viderestille det til AppNyt.dk. Men flere af mine bekendte har rost domænet rigtig meget, og mange siger at det er kanont til affiliate b.la., og rådet mig at prøve at sælge det. Jeg har desværre ingen som helst forstand på salg af domæner, og hvor meget de går for?

Hvis du lige nu sidder og er interesseret i Applikationen.dk, så send mig da en PM eller en mail til hh@appnyt.dk! :-)

Fortsat god dag! 

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:21

så kan man da ligeså godt oprette en klage hos klagenævnet for domænenavne og få domænet gratis?

Nu har du både oprettet salgstråde her og på hol.dk

:: HDMI kabel ::

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:25

.DK domæner må du ikke videresælge. Udover for de 45 kroner en oprettelse koster.

Køb hosting til det istedet, smid WP på, evt lidt indhold, og sælg hele løsningen istedet. Så kommer du ikke på tværs med domænelovgivningen.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:42

Selvfølgelig må du sælge et .dk domæne. Manden har jo brugt det til noget og det har haft sin begrundelse at han har købt det.

At domænesager så altid er lidt uklare er en anden sag, men der er ikke nogen generel regel om at .dk domæner ikke må sælges.

Når det så er sagt, så ville jeg også opbygge en side og så sælge den i stedet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)