Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besluttet mig for at give vores hjemmeside en god opdatering og gennemgribende løft evt. tilpas designet... men det er jo så meget sagt, for selvom jeg har snakket med flere kunder om hvad kunne gøres bedre, kunne jeg godt bruge en masse indputs til hvad der virker, og hvad der er helt af helveds til...

så skyd endelig løs.

www.Jakob-Rex.com 

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke hvorfor undermenu linksne er hvide. Man kan jo først se dem når man holder musen over. Synes det er ret upraktisk.

Umiddelbart synes jeg at topbanneret kunne trænge til en opdatering. Kan ikke lige se hvad de farvede firkanter har af funktion, fordi synes ikke de er specielt pæne

Ellers synes jeg egentlig siden er pæn nok. Et nyt topbanner og menu ville gøre en kæmpe forskel.

Det skal siges at jeg bruger google chrome. Ved ikke om det har noget at gøre med undermenuerne.

MVH

Frederik Hagelund 

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes som sådan at siden fungerer fint nok, der er dog et par ændringer jeg ville have lavet hvis det var mig der bestemte.

Først og fremmest ville jeg ikke lade videoen starte automatisk, jeg ved ikke om det øger konverteringen eller andet teknisk omkring dette, min egen holdning er blot at jeg synes det er helt vildt irriterende, endnu mere irriterende er at man ikke kan stoppe videoen igen, med mindre man klikker i øverste højre hjørne (sådan er det i hvert fald på min 17" macbook pro i Chrome).

Forsiden som helhed synes jeg også er lidt rodet efter min smag, der er for meget "larm" der springer i øjnene med det samme.

Til sidst ville jeg gøre menupunkterne øverst lidt større, så de kom mere i fokus.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger også selv chrome... men grunden til vi brugte de farvede knapper var for at sparke farve på siden da den er meget lys.... men kan sagtens følge dig... så det går jeg igang med nu!

Det er det herlige ved at få andre øjne på... netop at man ikke sidder i sine egne tanker og tror alt er perfekt. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

advare mig lige om lyden jeg sider altså i stille zone i toget så det er ikke sjovt med folk siger noget

klar fordel med google plus på siden det kan give lidt i seo

cvr nummer øverste på siden vis haves og i fodnoten hele siden igennem det vil klart styrke sidens troværdighed

dog i alt synes jeg en vellykket side i har fået lavet her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi været ved at optimere og kommet frem til et nyt design der pt. kan ses på www.fotograf-i.com indtil småfejl er rettet.

Menuen er lavet om og playeren starter ikke automatisk.
Derforuden er der indsat Google+ link på siden dog ikke synligt for brugeren da jeg ikke bruger det stads.

Men kom gerne med flere indputs...

evt. sammenlign den gamle www.jakob-rex.com med den nye www.fotograf-i.com 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Mikkelsen:

Men kom gerne med flere indputs...

Godmorgen
Jeg var lige ved at få kaffen galt i halsen da din video begyndte at spille automatisk, en grund for mig til at forlade siden øjeblikkeligt. Gør dette valgfri for dine besøgende så de selv kan afspille din video hvis de ønsker det, så mister du ikke besøgende.

Jeg nåede dog lige at opfange du har sidescroll i 1024x768 opløsning det er mulig siden er bygget efter en større opløsning så der dette naturligvis ikke en fejl, men syntes lige jeg ville nævne det.

/allan

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

få lavet noget du kan sælge over nettet som foto bøger osv folk oploader billeder og i laver det og sender med posten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tænkte tanken for 2 år siden, men det er bare ikke muligt at hamle op med storkunder som bilka og føtex der kan trykke priserne langt ned... utrolig langt ned så det ikke er arbejdet værd.

Dernæst skal man også gøre op med sig selv om kunderne skal kunne lave et 18x24 billede til kr. 14,95
og vælger kunden at blive fotograferet koster samme størrelse billede kr. 385 

Netop billeder er en forbrugsvare som alle bruger og derfor er der opstået priskrig.
Utallige firmaer har forsøgt sig de seneste år og er gået ned på stribe ex. Posthustorvets Foto, Fotofun, print4you, pixprint m.v.

Men ideen ligger stadig som en mulighed engang når den rette tid og det rette set-up kommer. 

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser desværre alt for 90'er ud til min smag, men det er heldigvis ikke så problematisk at det ikke kan løses af at informationsoptimere forsiden, fordi der er godt nok mange elementer, som ikke rigtig følger noget egentligt layout. Det er generelt lidt svært at danne sig et overblik over sidens indhold og det er en forsides primære opgave.

- Headeren bør være lidt mere simpel
- content area bør simplificeres og evt. kun have 4 lige store bokse. (Så må du vælge hvad der er mest vigtigt.)

Præsentationen af information er det vigtigste Smile

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)