Hej jeg ville lige høre om der er en der kan lave en webshop og hvad det ca ville koste. jeg har kigget på de der standart webshop men jeg vil ikke bare have en eller anden skabelon som liner alle andres. det behøver ikke at være noget helt vildt bare en simpel en hvor der så er mulighed for jeg selv kan ligge nye vare ud eller fjerne gamle. evt. med varelager så den ved hvor mange der er på lager så der ikke bliver solgt mere end der er. |
Hej b246.
Man kan sagtens få en standardshop derude, med et unikt design, sådan du selv kan bestemme hvordan du vil have den til at se ud. Der er mange forskellige veje at gå. Jeg syntes du evt. skal læse lidt rundt omkring her på amino om de forskellige løsninger.
Jeg driver selv et par webshops, samtid med mit webbureau og jeg vil mene at lagerstyring er ret så standard derude, så der burde du ikke have svært at finde en shop der understøtter.
Der er mange forskellige løsninger derude. Jeg syntes du skal prøve at se et par demoer af forskellige shop systemer, finde en samarbejdspartner du kan lide, og som kan hjælpe dig fremover med at få success. Det plejer at være en god tilgang til tingene.
Jeg vil gerne vise vores hostede webshop frem til dig, som både fås med skabelon design, men også med unikt design. Jeg anbefaler altid at man bruger masser af energi på designet, da det er og bliver det kunden vil identificere dig og din butik med. Vi laver også opensource løsninger hvis det er den vej du hellere vil gå.
Giv et kald til mig i morgen (96 57 26 28), så kan vi da tage en snak. Du kan også se mere på DreamAbout.dk - webshop for dig der er seriøs med e-handel.
Venligst
Simon