Jeg vil gerne vide, om man kan lave en kontaktformular (fornavn, efternavn, adresse, postnr. & by, mailadresse samt to "select fields" og to "checkboxes"), hvor der er automatisk svar til den benyttede mailadresse?
De angivne oplysninger i kontaktformularen skal bruges i svar-mailen :)
Det kan sagtens lade sig gøre, men prisen kommer helt an på hvilket system din hjemmeside er lavet i, og hvor meget der ellers skal integreres til andre dele af hjemmesiden! Samt ikke mindst hvor fleksibel en løsning du vil have.
Jeg vil gerne vide, om man kan lave en kontaktformular (fornavn, efternavn, adresse, postnr. & by, mailadresse samt to "select fields" og to "checkboxes"), hvor der er automatisk svar til den benyttede mailadresse?
De angivne oplysninger i kontaktformularen skal bruges i svar-mailen :)
- Og hvad vil I vurdere prisen til?
Jeg har glemt at nævne, at den skal kunne bruges på facebook (ved at indsætte koderne i "Static HTML"), men der er vel stadig tale om de samme koder, formoder jeg?
Igen, jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke du kan uden at videresende dem til et andet domæne. Men det er vist bedre nogle FB-udviklere svarer på det - det er bestemt muligt at lave, men det kan godt ske, der skal laves en lille app til det.