Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktformular med automatisk svar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle IT-nørder,

Jeg vil gerne vide, om man kan lave en kontaktformular (fornavn, efternavn, adresse, postnr. & by, mailadresse samt to "select fields" og to "checkboxes"), hvor der er automatisk svar til den benyttede mailadresse?

De angivne oplysninger i kontaktformularen skal bruges i svar-mailen :)

- Og hvad vil I vurdere prisen til?

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:36

Det kan sagtens lade sig gøre, men prisen kommer helt an på hvilket system din hjemmeside er lavet i, og hvor meget der ellers skal integreres til andre dele af hjemmesiden! Samt ikke mindst hvor fleksibel en løsning du vil have.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 20:23

Jeg kan sende et billede af det, jeg ønsker. Send mig gerne din mailadresse, så smider jeg et par billeder :-))

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 21:32

Patrick:

Jeg vil gerne vide, om man kan lave en kontaktformular (fornavn, efternavn, adresse, postnr. & by, mailadresse samt to "select fields" og to "checkboxes"), hvor der er automatisk svar til den benyttede mailadresse?

De angivne oplysninger i kontaktformularen skal bruges i svar-mailen :)

- Og hvad vil I vurdere prisen til?

Jeg har glemt at nævne, at den skal kunne bruges på facebook (ved at indsætte koderne i "Static HTML"), men der er vel stadig tale om de samme koder, formoder jeg?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:41

Hvis det var til en ren hjemmeside, hvor man bare kunne håndkode det i PHP, var det ret nemt og hurtigt at lave. 

Jeg er ikke så godt inde i FB; men jeg er ret sikker på, du ikke bare kan indsætte det i Static HTML, da det kræver PHP kode (eller lign.).

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 21:44

Christian Bundgaard:

Hvis det var til en ren hjemmeside, hvor man bare kunne håndkode det i PHP, var det ret nemt og hurtigt at lave. 

Jeg er ikke så godt inde i FB; men jeg er ret sikker på, du ikke bare kan indsætte det i Static HTML, da det kræver PHP kode (eller lign.).

Men hvis jeg betaler et webhotel (samt et domænenavn), så kan det lade sig gøre - også på facebook?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:48

Igen, jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke du kan uden at videresende dem til et andet domæne. Men det er vist bedre nogle FB-udviklere svarer på det - det er bestemt muligt at lave, men det kan godt ske, der skal laves en lille app til det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)