Hej. Jeg søger 10 hvide t-shirts med trykket "Vesterlund efterskole 12/13" nogen der kan komme med et godt tilbud? Det behøves ikke at være den helt vilde kvalitet.
Jeg kan levere 12 broderede Nike poloer. De er selvfølgelig af typen Dri-Fit og i rigtig god kvalitet. Nike poloer er helt sikker af en kvalitet/brand, som en efterskole elev gerne vil gå med. Både i fri tiden og selvfølgelig på efterskolen.
Det er jo vigtigt at brugeren af tøjet, ikke bare smider tøjet hjem på hylden. Sammen med alle de andre "kedelige reklame thsirts".
Men forventer du at en 14-15 år gammel elev vil gå med en "no name" T-shirt i sin fritid?
Hvis i gerne vil have spredt jeres budskab og ønsker at promovere efterskolen. Er i nød til at vælge noget tøj der henvender sig til en teenager!
Mvh Jon
Nu har trådstarter jo ingen steder skrevet det var nødvendigt at de skulle bruges som hverdagstrøjer og skabe omtale og promovere efterskolen....
- Det JEG tror er at trådstarter søger nogle billige t-shirts som eleverne kan daffe rundt i på skolen og vise deres sammenhold og fællesskab. Men efterskole elever lever på små penge og derfor er 250 + dyrt for en t-shirt...
Til trådstarter: Er der nogen grund til det præcis skal være t-shirts? Hvad med hættetrøjer? De er hyggeligt, og som gammel efterskoleelev på Ollerup Efterskole - VED jeg at det er et hit : -)
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hej. Jeg søger 10 hvide t-shirts med trykket "Vesterlund efterskole 12/13" nogen der kan komme med et godt tilbud? Det behøves ikke at være den helt vilde kvalitet.