Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 10 hvide t-shirts med tryk. Noget du kan klare?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg søger 10 hvide t-shirts med trykket "Vesterlund efterskole 12/13" nogen der kan komme med et godt tilbud? Det behøves ikke at være den helt vilde kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 20:19

Hej Wandal.dk

Jeg kan levere 12 broderede Nike poloer. De er selvfølgelig af typen Dri-Fit og i rigtig god kvalitet.
Nike poloer er helt sikker af en kvalitet/brand, som en efterskole elev gerne vil gå med. Både i fri tiden og selvfølgelig på efterskolen.

Det er jo vigtigt at brugeren af tøjet, ikke bare smider tøjet hjem på hylden. Sammen med alle de andre "kedelige reklame thsirts".

Du kan se en hvid Nike polo her

Mvh Jon

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:24

Det bliver bare for dyrt. Selv om det er god kvalitet, er det ikke en pris som eleverne er villig til at betale.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 20:34

Ok.

Men forventer du at en 14-15 år gammel elev vil gå med en "no name" T-shirt i sin fritid?

Hvis i gerne vil have spredt jeres budskab og ønsker at promovere efterskolen. Er i nød til at vælge noget tøj der henvender sig til en teenager!

Mvh Jon

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:58

B2Bgolf.dk:

Ok.

Men forventer du at en 14-15 år gammel elev vil gå med en "no name" T-shirt i sin fritid?

Hvis i gerne vil have spredt jeres budskab og ønsker at promovere efterskolen. Er i nød til at vælge noget tøj der henvender sig til en teenager!

Mvh Jon

Nu har trådstarter jo ingen steder skrevet det var nødvendigt at de skulle bruges som hverdagstrøjer og skabe omtale og promovere efterskolen....

- Det JEG tror er at trådstarter søger nogle billige t-shirts som eleverne kan daffe rundt i på skolen og vise deres sammenhold og fællesskab. Men efterskole elever lever på små penge og derfor er 250 + dyrt for en t-shirt...

Til trådstarter: Er der nogen grund til det præcis skal være t-shirts? Hvad med hættetrøjer? De er hyggeligt, og som gammel efterskoleelev på Ollerup Efterskole - VED jeg at det er et hit : -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:14

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:09

Hej 

Den vil jeg kunne klare for 500 incl alle omk ! 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:07

Hej

Jeg kan klare for billige t/shirts med tryk kontakt > fashion_time_rwp@yahoo.com

mvh

fashion time

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 16:19

Har kvalitets t-shirts, med super tryk for 120 stykket ca. :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)