Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger hjælp - til wesite

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ved ikke om jeg har placeret indlægget det rigtige sted, men jeg håber ikke det får betydning for mit spørgsmål.

Jeg har haft en idé til et website i lang tid nu, og har skrevet alt ned i mindste detalje om hvad den skal indeholde og hvad den skal kunne.

Jeg har så spurgt lidt rundt omkring hvad jeg skal gøre, da jeg ikke er den store hjemmeside haj. Jeg har før prøvet at sætte mig ind i HTML, men da det er et laaangt projekt i sig selv, valgte jeg at prøve at finde en anden løsning. Jeg hørte mig derfor omkring og fik af vide at WordPress var den rigtige løsning.

Så her den anden dag bestilte jeg et webhotel og fik registreret mit domæne.

Men i dag sidder jeg med et problem idet at WordPress faktisk ikke kunne opfylde de betingelser jeg havde. Selvom jeg havde læst at de højst sandsynligt kunne.

Syntes hverken jeg kan få mit logo ind på siden, eller redigere i billeder på de forskellige templates.

Derfor vil jeg høre, hvad i syntes min bedste løsning ville være.:

Batale mig fra problemet? og få en prof til at oprette siden, så jeg kan opdatere siden hver dag med et program, jeg ikke kender endnu :)?

Bruge den tid det tager at sætte mig ind i HTML?

Eller har i evt en bedre løsning?

Håber virkelig i vil hjælpe mig med dette, da jeg har en iværksætter ånd der brænder for at komme ud.

Mvh Carsten.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder næsten utroligt, hvis Wordpress ikke kan opfylde i hvert fald mange af dine krav ...

Har du forsøgt dig med nogle forskellige templates og plugins til Wordpress? :)

Skriv en pm, så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at hjælpe dig :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)