Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakt til it branchen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg prøver lige igen

jeg søger kontakt til it branchen 

da jeg har en ide jeg godt kunne tænke mig at få analyseret

om den kan lade sig gøre

jeg ved med 1000% sikkerhed at den vil være et hit hvis det kan lade sig gøre

og der vil være rigtig mange penge i den

ring eller send en mail og jeg skal nok forklare noget med om ide

tlf 30706008

venlig hilsen jannik seehusen  

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:02

Prøv at definere lidt bedre i hvilken del af IT-branchen du søger kontakter.

IT-branchen er kæmpe, og der er helt sikkert kun en brøkdel af dem der har de kompetencer du søger.

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:56
ja du har ret

jeg ville bare ikke lægge alle kortene frem

men skit

hver mandag i et supermarked som bilka hundige går 10-15 menesker rundt og bytter priser

og det er de ca 3-4timer om

dvs.tilbudspriserne skal skiftes til normal priser

og de nye tilbud skal have tilbudspriser på

jeg tror på at man kan lave et system så hver vare har et prisskilt med  pris og stregkode

og at der så skal være en computer som så styre og ændre disse priser jeg ved godt at der også vil blive brugt tid på dette men kun en person

håber på lidt råd om denne ide

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:11
der er mange af den slags systemer på markedet :-)

de er bare pt. dyre at sætte op og implementerer. og priserne ændre sig ikke så hurtigt som man tror - udover på "udsalgs varer" - jeg har en butik med 8000 aktive varenumre.... (fysisk) og vi ændre måske priser på 200 pr. måned....

Det største problem er at holde styr på alle varenumre da leverandørere ikke er helt gode til at holde samme varenummer på samme vare over tid... hvilket kan betyde dobbelt oprettelser etc... og så går lager styring jo ned af bakke :-)

kh

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:28
Du skal være velkommen til at ringe til mig, er på kontoret til engang ved 9-tiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
På et tidspunkt så får alle varer en RFID-lignende chip og et nano display på emballagen, så kan butikken opdatere alle priserne i butikken på få millisekunder og så så er vi ude over det problem. Det giver usandsynlig mange fordele - ikke bare for butikken, men også for forbrugerne. Så kan varen også selv fortælle om den er for gammel og køleskabet kan fortælle når du mangler at købe mælk. Indkøbskurven kan selvfølgelig også finde ud af hvilke varer der er placeret i den og kan selv regne den totale pris sammen.

Læg mærke til at Motorola allerede i 2005 kunne producere et display der kun var 3,3 millimeter tykt. Så det er bare et spørgsmål om den pris som forbrugerne er nød til at betale før sådan noget bliver udbredt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)