Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god hjemmeside, med tilbud, der ikke er uoverskuelig og "Spam-lignende".

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige kigget på din konurence og hvis du spørger mig kommer du ikke til at lande på første side på 'online tilbud' lige umiddelbart. Du skal trods alt slå telia.dk, som er på sidste pladsen på første side når man søger på online tilbud ( - Online-tilbud - Rabat på bredbånd, telefoni og tv -Telia Bredbånd - )

Hvis jeg skal være hudløst ærlig så virker det som om at du har undervurderet hvor svært det er at ligge godt på google. Du kommer ikke på første side med mindre du vælger en lille niche med tilsvarende konkurrence. Og at sælge alt hvad butikkerne skulle tilbyde dig er på ingen måde en niche.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:40

Kan godt være du har ret. Ved ikke lige hvorfor, men på mine søgninger har placeringerne ændret sig meget siden igår, hvordan kan det lige være?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:45

-Prøv at google "Tilbud online", det var det jeg mente... Men på google adwords søgeværktøj, skriver den at der er samme antal søgninger på "online tilbud" og "tilbud online"... Hvordan kan jeg finde ud af, hvad der er på hver af disse 2?

Google ranker tilsyneladende forskellige ord, alt efter, hvilken side der er tale om?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:05

Google placeringer ændrer sig ofte og det vil du også opleve med dit / dine sites. Og er ret sikker på at 'online tilbud' og 'tilbud online' giver de samme resultater.

Og jeg googlede også 'tilbud online' før, og kan se at pladserne allerede har ændret sig igen. Ikke desto mindre kommer du til at have svært ved at lande på første side med mindre du lægger omkring 2000 - 3000kr på SEO. Og selv der vil det sikkert stadig være svært.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 15:58

Vil bare lige sige, at der er andet i livet end Google! Han kan blive synlig på mange andre måder.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:17

Simon Hansen:

bulldesign.dk:

Prøv at sammenligne:

Hvorfor skulle jeg vælge jeres løsning, fremfor Amino's?

Forstår ikke lige hvad du mener?

Jeg mener at jeg jo også kan poste tilbud på Amino som kommer ud til mange tusinde mennesker, og tilbuddet ligger højt på google.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)