Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk, mm.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung pige på snart 18 år, jeg er meget ambitiøs og har et ønske om at starte forretning inden jeg bliver 20, jeg er meget målrettet - og ønsker derfor i fremtiden at være ejer af egen virksomhed.

derfor synes jeg det kunne være spændende at lærer nye mennesker at kende med samme drøm/vision. Jeg kunne godt tænke mig at have et netværk indenfor denne branche, så man eventuelt kunne udnytte hinandens kontakter, samt kunne det være spændende rent faktisk at have nogen venner og veninder som man deler interesse med ( gerne i alle aldre. )

derud over kunne det være sjovt at finde en potentiel samarbejdspartner, som man i fremtiden kunne starte noget stort sammen med.

Håber at hører fra jer :-)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:44

Hej "Ungiværksætter",

Super fedt at høre! Det kunne dog være rart for dine kommende kontakter, at du skrev noget mere om branchen du ønsker at arbejde inden for. Derudover så noget om dine egne kvalifikationer - og om det er net-baseret eller en fysisk forretning du har i tankerne.

Held og lykke med det hele! God søndag :-)

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:36

Super fedt "Ungiværksætter" ;)

Amino er et godt sted at starte, du kan often finde mange interessante mennesker herind og du kan hjælpe andre med din viden, hvilket er en rigtig god måde at komme i kontakt med folk på.

Fra Horsens
Tilmeldt 4. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Fra  ls-shop.dk Skrevet kl. 11:44

hej Ungiværksætter

super fedt at du vil kaste dig ud sådan noget med at starte ejen butik op inden du fylder 20 år jeg må sku tage hatten for sådan en gå på mod bare hæng i du skal nok momme fram i livet

nu ved jeg jo ikke hvor du vil starte op  i landet

mvh

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan varmt anbefale JCI

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 12
Skrevet kl. 15:33

mange tak, det vil jeg kigge lidt på :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 12
Skrevet kl. 15:42

mange tak for dine ris og ros :-)
 Jeg ved det kunne være en god idé med hvilken branche jeg gerne vil være i, og selvfølgelig har jeg nogle drømme - men dette er ikke noget must, hvis folk kommer med gode idéer som jeg ikke selv havde tænkt over, er jeg bestemt åben for det.

Jeg synes selv jeg har mange gode kompetencer, jeg er færdig med handelsskole om 4 måneder, hvorefter jeg skal læse til eventkoordinator. Udover det arbejder jeg i administrationen i et marketingsfirma - når jeg ikke er der, arbejder jeg indenfor eventbranchen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:49

Hvor er du bosat?
Vil du sparre over Skype eller mere til at mødes og netværke som gruppe?

Det en god ide og vil råde dig til at gå ind på www.antphilosophy.com og høre er par podcast om det at starte netværks gruppe og hvordan andre har gjort det.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)