Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler paa min side eller artikeldatabaser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faaet skrevet 7 artikler til min web shop. Men nu er jeg kommet i tvivl om hvad der er bedst naar det kommer til SEO.

Skal jeg uploade artiklerne til min egen side og forsoege at faa folk til at linke til dem eller skal jeg uploade dem til nogle af de utallige artikel databaser der allerede findes online og saa linke tilbage til min web shop?

Hvad er fordelene or ulemperne ved begge mulighederne?

Paa fo/rhaand tak,

Nicolaj

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Jeg er ikke den store SEO-ekspert, men jeg vil anbefale dig at uploade dem på din egen webshop. Man kan aldrig vide, hvor meget linkjuice du får fra de andre sider, og hvis der i forvejen ikke er meget indhold på shoppen, kan det kun være en fordel med lidt tekst.

/Daniel

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, det var også min første tanke.

/Nicolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du allerde har en masse tekst på din side, kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle smide et par stykker ind på et par artikeldatabaser.

Artikeldatabaser giver ikke særlig meget linkjuice tilbage til dig (hvis de overhovedet giver noget), men omvendt så er det fint nok at få en spredt linkprofil - og det kan du jo snilt få på denne måde.

Har du overvejet at finde andre hjemmesider indenfor en 'nogenlunde' samme niche? Det ville give en del mere end fra en artikeldatabase.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes godt du kan sprede det lidt. Eller bytte en artikel med en anden indenfor samme fag. 

Du må også meget gerne ligge en artikel på min side og sætte et link Angel 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være både for og imod, hvis ikke din side har meget indhold vil jeg råde dig til at ligge dem på din egen side.

Har du derimod godt med indhold på din egen side allerede ville jeg vælge artikeldatabaser, som det bliver nævnt giver artikeldatabaser måske ikke meget linkjuice, men det er aldrig skidt at få spredt sin link profil lidt ud.

Ved at kigge på statistik for min egen artikeldatabase kan jeg jo selvfølgelig ikke se hvor meget linkjuice jeg hjælper med, men jeg kan da se jeg sender en del besøgende videre, og det er en af de ting der er mange der glemmer angående artikeldatabaser, at de sender også besøgende videre jo ;) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)