Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - fungerer dette?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har de sidste par dage sat og arbejdet lidt med en ny webshop til salg af high-end tilbehør - primært til Apple produkter. Jeg har ikke brugt specielt lang tid på hjemmesiden, hvilket også har resulteret i et lidt vovet forsøg på at lave en speciel/unik webshop. Jeg har dog lidt svært ved at gennemskue om det virker helt efter hensigten :) 

Jeg kunne derfor godt bruge et par nye øjne til at kigge på siden og give lidt konstruktiv kritik tilbage. Jeg frygter også lidt, at det ødelægger troværdigheden, at den er så meget anderledes en andre webshops.

Der mangler tekst til nogle af produkterne og nr. 2 produkt bliver redirected forkert pt. dette er jeg godt klar over :) 

- Kort og godt, vil jeg have lidt feedback på om designet fungerer og hvor stor en troværdighed du tillægger siden som ny besøgende

Website: evouni.dk

MVH

Jonas Byskov

www.evouni.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 20:07

Hej Jonas

Lækker hjemmside. Er det noget du selv står for?

Har selv iPhone tilbehør med videre. Sig til hvis du står og skal bruge noget engros

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 20:12

Syntes det er en lidt vovet opløsning, jeg har en bærbar med 1280x720 opløsning og jeg kan med nød og næppe se indholdet og kun i fuld skærm. Eventuelt ville jeg tjekke hvordan din side kommer til at se ud på mindre opløsninger og mobile enheder.

Ellers et fint design, måske lidt for enkelt til min smag men stadig fint. :-)

God vind.

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:13

Min første tanke var om det var en blog jeg var landet på - måske fordi jeg ingen priser kunne se.

Jeg synes rigtig godt om din side, men den virker en anelse kedelig.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:49

Det er præcis forvekslingen med en blog, jeg er bange for. Designet ligger sig meget op af en klassisk billedeblog, hvilket muligvis kunne retfærdiggøres med priser på produktbillederne - dette vil jeg implementere hurtigst muligt :) 

Seref Dogan: Ja. Jeg har selv stået for at lave siden, den er dog bygget på et wordpress theme, så det er ikke en større opgave. Det er også netop af denne grund, jeg har prøvet et så vovet design. Tidsspildet i tilfælde af, det ikke fungerer er presset helt i bund :) 

Tak for svarene! 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:57

Det kan da kaldes minimalistisk design :) Nu prøvede jeg den lige på min iPhone - der burde den som minimum virker, men det giver lidt problemer, da den fylder mere end skærmbredden, hvilket er ret irriterende.

Yderligere synes jeg den loader ret langsomt på min iPhone.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)