Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en ny leverandør af tøj!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skriver fordi jeg søger ny leverandør af tøj, der gerne skal kunne levere alt fra hættetrøjer til caps. Leverandøren skal helst være placeret i udlandet, da det skal være så billigt som muligt. Kan du hjælpe mig, eller har du kontakt til nogen der kan hjælpe mig? Så må du meget gerne smide en PM. 

God weekend.

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:32

Hej,

Hvis det skal være billigt og kvalitet så kontakt Numan fra Image Fashion på info@image-cnc.com. De tilbyder specialproduktion på egen design, labels, tags osv..

VH - JONAS

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:59

Tak for det, dem vil jeg prøve!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:59

Hej , 

Hvis du søger en leverandør som befinder sig i udlandet, kan du prøve at tjekke Alibaba.com, da de fleste firmaer derinde befinder sig i Kina, Indien mm. 

Men når man finder firmaer på Alibaba.com, så man altid lige tjekke deres anmeldelser, og se om de er gold supplier mm. Der findes en del svindlere på Alibaba.com, så pas på! Men der findes og nogle firmaer derpå som er solide, og man kan stole på. Men kast dig ud i det. 

- Held og lykke. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har selv prøvet alibaba, og 90% af dem man støder på er enten svindler eller udgiver sig for at være producent men er egentlig bare en mellem agent som slet ikke har styr på noget som helst.. Vil helst ikke anbefale alibaba især hvis du er ny i faget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)