Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift fra Navision kasseterminal til "gratis-i-brug" kasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er Big Smile

Jeg har en kasseløsning fra Navision i dag, men er træt af den dyre hosting, licens osv. Der bliver ikke brugt de mange funktioner i navision - faktisk kun varekort med stregkode og kasseterminalen.

Findes der en billig "én-gangs" udgift i form af en simpel kasseterminal, hvor vi kan eksportere alle varer fra navision og importere dem i det nye system? Jeg forestiller mig en simpel touchskærm med tilhørende kasseskuffe, printer til stregkode labels osv...

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 21:34

Prøv at kigge nærmere på Openbravo POS, der er en Open Source kasseløsning.

Du finder det på http://forge.openbravo.com/

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 21:38

Hvis du vælger en open bravo løsning, eller andre open source løsninger, kan vi selvfølgelig assistere i opsætningen, men vi kan samtidigt levere, alt indenfor POS hardware.

Du kan kontakte mig direkte på dan @ itkin-erhverv .dk

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 08:17

Hej Kim

Vores POS-system kører på open-source systemet Magento ligesom vores Webshop-løsninger og B2B-systemer. Dette betyder, at systemet uden problemer kan integreres med en webshop købt hos os, hvilket gør, at du kun skal have produkterne oprettet ét sted og derved kører med samme lager.

Når en kunde skal betale, så scanner du varens stregkode (eller taster varens navn) ind i systemet. Derefter vælger du om kunden betaler kontant eller med betalingskort, hvorefter du kan printe en bon ud til kunden. Systemet giver desuden mulighed for at give rabat på valgfrie varelinjer.

Når dagen er slut, kan du trække en rapport på, hvor meget du har solgt kontant og hvor meget via kortbetaling.

Systemet er desuden muligt at integrere med e-conomic, så alt dit salg automatisk bliver bogført.

Du har også mulighed for at tilkoble en B2B eller B2C webshop.

Webstock.dk/pos-system

Venligst 

Lasse Juhl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)