Alt i Danmark handler om penge, penge & flere penge. Har derfor gået den seneste tid, om tænkt over at lave et online byttemarked - både for private og erhvervdrivende. Super stenalder-agtigt, men tror at mange kunne finde det sjovt. Indtægt skal komme via. +annoncer, reklame m.v. Det kan man altid snakke videre om. Søger derfor en webudvikler/designer der kan lave en sådan side - med webshop/e-betaling. |
Hejsa
Det lyder da som et spændende projekt.
Hvis du leder efter en "du udvikler det hele gratis og hvis det bliver en succes deler vi pengene", er det ikke mig du leder efter.
Men hvis du er klar til at investerer nogle penge i projektet til udviklingen, så kan jeg hjælpe dig med alt det tekniske og udviklingen omkring portalen.
Jeg har stået for udviklingen på flere større portaler gennem årene og har stor erfaring inden for dette.
Jeg driver mit eget lille udviklingsfirma, hvor jeg udvikler løsninger som denne, plus alverdens andre online løsninger.
Hvis du er interesseret i en nærmere snak, er du meget velkommen til at kontakte mig her, på tlf 40 47 31 11 eller på mail@rtweb.dk.
Vh Rune Thagaard