Hej Tina
En super ide, jeg er selv igang med at lede efter et app netværk- så at du kom i forkøbet er jo genialt.
Jeg har nogle software som jeg er igang med at få færdig udviklet, har nogle internationale patenter, og går her om 1 mdr´s tid for alvor igang med at sætte mine app´s forretning i værk- noget som jeg forventer mig meget af og glæder mig vildt til 
Jeg ved min styrke er idetænkning/udvikling, viderudvikling af eksisterende ideer, løsnings orinteret samt opbygge produkter således at de ikke blot er fede, men også kan skabe nødvendig indtægt eller nytteværdig for bruger eller kunden, det er et must for succes.
Derudover har jeg en del erfaring i online reklame verden, MEGET stor viden om musik/film branchen inden for digitalisering.
Skriv endelig hvis du mener jeg har noget at byde ind med til dig og dit netværk- eller hvis andre amino bruger har noget hvor vi kan supplere hindanden med, skal i være velkommen til at skyde mig en mail.
kommer inden for kort tid til at bruge nogle app udviklere til androide og iphone.
Hyg jer alle
Bo Schønemann
bs@Tiink.dk