Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skabelon til op start af cafe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg stå og ville starte virksonhed og min bank skal bruge nogle ting.

Drifts-, status- og likviditetsbudget for det første driftsår. Budgettet skal være opdelt på månedsbasis og indeholde budgetforudsætninger.
Forretningsplan, der belyser alle relevante emner for virksomheden.

Er der en der har prøve at lave det til en cafe. hvis der skulle være en der har ville jeg være glad hvis jeg måtte se en skabelon da jeg ikke har lavet sådan en før.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en som du gerne må kigge på, men hvad angår budget så er det gode penge givet ud at få en revisor til at hjælpe dig - jeg fik mit lavet for ca. 4500 og gik derefter i banken. jeg fik desværre nej men drømmen lever stadig, når der er kapitalt til det vil jeg se på det igen.  hvor i landet er du fra ? Jeg vil gerne fortællle lidt om, hvordan jeg projekterede min cafe, hvis du er interesseret

MVH Stefan

Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ville jeg godt se hvis jeg måtte det du kun måske sende den til min mail: pawspenner@hotmail.com

Jeg er fra vestsjælland 

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender det lige til dig - så må du lige skrive hvis du vil have mig til at forklare noget af det - ellers kan vi mødes og gå det igennem :-) jeg bor selv i nyborg

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan desværre se at jeg har mistet hele den mappe, da jeg havde et grimt virus angreb tidligere på året, men jeg har den i papir udgave hjemme - så hvis du er interesseret kan vi mødes og du kan få en kopi - jeg er pt i udlandet og arbejde, men kommer hjem omkring d. 10. september - du er velkommen til at skrive på min mail stefanravn@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)