Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udannelse med henblik på iværksætteri og Selvstændighed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Om et lille år er jeg færdig med 3. år på hhx. Jeg har altid vidst at jeg ville have "mit eget" når jeg er helt færdiguddannet, men på den måde at jeg vil være selvstændig/iværksætter. Det er nu tid for mig at begynde og tænke på hvad jeg så vil efter Handelskolen, og der er jo mange muligheder. Så mit spørgsmål er hvad der ville være den bedste vidergående uddannelse hvis man vil være selvstændig/iværksætter ;). Nu ved jeg at mange iværksættere idag, bliver iværksættere efter at have været i lære i det fag de er selvstændige inden for, men jeg føler at det ville være rart at have en uddannelse i bagagen der kan hjælpe en med at forberede sig på hvad man som selvstændig har i vente.

Nogen Forslag/Erfaringer?

På forhånd tak!

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et elevplads som økonomi eller revisorelev?

Ligeså snart du finder sådan en elevplads kan du starte noget selvstændig op ved siden af, og du da er sikret som elev i 2 år vil du få rigelig tid til at få dit projekt oppe at køre..

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingenioerhoejskolen i Kbh. eller det kommende DTU Campus Ballerup, har nogen spaendende uddannelser der i hoej grad fokuserer paa innovation og entreprenoerskab. Et eksempel kunne vaere process & Innovation eller Eksportingenioer. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaospilot eller markedsføringsøkonom (entrepreneur linjen)

Eller alternativt livets skole - hvis du har lidt penge på kontoen.