Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing "no cure no pay" udbydes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Fra  DitMark I/S Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Vi er en telemarketingsvirksomhed som søger en ny kunde. Vi leverer alt fra mødebookning til salg med mere. 

- Vores nye ringesystem kan skræddersyes til jeres opgave. (materiale udsendes i jeres navn, online kalender, hitrate oversigter m.m.)

Vi aflønnes efter konceptet "no cure, no pay", så din virksomhed ikke løber nogen risiko. 

Vi har mange års erfaring i branchen, og glæder os til at løfte netop din virksomhed.

Mvh DitMark

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 22:03

Hej.

Jeg får et projekt om 1 måneds tid, hvor jeg skal anvende bl.a. telemarketingsalg. Har du mulighed for at sende mig en mail på mal@laros.dk, så jeg kan kontakte dig på et senere tidspunkt?

Hvor i landet hører I til?

Pft.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 00:52

Ditmark:

Hej Aminoer 

Vi er en telemarketingsvirksomhed som søger en ny kunde. Vi leverer alt fra mødebookning til salg med mere. 

- Vores nye ringesystem kan skræddersyes til jeres opgave. (materiale udsendes i jeres navn, online kalender, hitrate oversigter m.m.)

Vi aflønnes efter konceptet "no cure, no pay", så din virksomhed ikke løber nogen risiko. 

Vi har mange års erfaring i branchen, og glæder os til at løfte netop din virksomhed.

Mvh DitMark

Send mig gerne en e-mail info@jeks.dk

Mvh. Bastian

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 02:04

Hej DitMark

Vi overvejer en telemarketing kampagne enten via mødebooking eller salg, da vi starter en storstillet tilbudskampagne op i slutningen af næste uge. Du er derfor meget velkommen til at kontakte mig på brian@xpresstryk.dk.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 14:28

Send gerne lidt mere info til pbp@apps4all.dk - vi står og skal bruge en TM partner.

Mvh.

Poul Pedersen

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 16:12

Blot til info. De har lukket.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)