Telemarketing "no cure no pay" udbydes
Tilmeldt 31. Oct 11
Hej Aminoer
Vi er en telemarketingsvirksomhed som søger en ny kunde. Vi leverer alt fra mødebookning til salg med mere.
- Vores nye ringesystem kan skræddersyes til jeres opgave. (materiale udsendes i jeres navn, online kalender, hitrate oversigter m.m.)
Vi aflønnes efter konceptet "no cure, no pay", så din virksomhed ikke løber nogen risiko.
Vi har mange års erfaring i branchen, og glæder os til at løfte netop din virksomhed.
Mvh DitMark
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Hej.
Jeg får et projekt om 1 måneds tid, hvor jeg skal anvende bl.a. telemarketingsalg. Har du mulighed for at sende mig en mail på mal@laros.dk , så jeg kan kontakte dig på et senere tidspunkt?
Hvor i landet hører I til?
Pft.
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Bastian
Fra
NKH.dk
Skrevet
24-08-2012 kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer
Vi er en telemarketingsvirksomhed som søger en ny kunde. Vi leverer alt fra mødebookning til salg med mere.
- Vores nye ringesystem kan skræddersyes til jeres opgave. (materiale udsendes i jeres navn, online kalender, hitrate oversigter m.m.)
Vi aflønnes efter konceptet "no cure, no pay", så din virksomhed ikke løber nogen risiko.
Vi har mange års erfaring i branchen, og glæder os til at løfte netop din virksomhed.
Mvh DitMark
Send mig gerne en e-mail info@jeks.dk
Mvh. Bastian
Svar
Tilmeldt 17. Feb 11
Hej DitMark
Vi overvejer en telemarketing kampagne enten via mødebooking eller salg, da vi starter en storstillet tilbudskampagne op i slutningen af næste uge. Du er derfor meget velkommen til at kontakte mig på brian@xpresstryk.dk .
Mvh Brian / Xpress Tryk ApS
Svar
Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Send gerne lidt mere info til pbp@apps4all.dk - vi står og skal bruge en TM partner.
Mvh.
Poul Pedersen
Svar
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Blot til info. De har lukket.
Svar