Jeg skal til at forsøge mig med infografikker som en del af markedsføringsstrategien, og vil høre om I har nogle gode referencer I kan anbefale, det være sig folk fra Fiverr, philippinere eller danske grafikere, så længe I har gode erfaringer med dem :-)
På forhånd tak for hjælpen :-)
Mvh
Philip
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Tak for svaret, ja det er vel så som så med hvad man kan forvente fra fiverr selvom de nogle gange har noget godt... Er der nogle der har gode erfaringer med fiverr og grafik der er mere end bare et logo?
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Jeg vil evt kunne hjælp dig. Jeg er grafisk designer og laver selv (naturligvis) logoer og informationsgrafik. Derudover er jeg med i et netværk, hvor der er grafiske designere i Vietnam tilknyttet. Vores 'set up' er (eller kan være, alt efter opgavetype/art) at jeg 'starter opgaven op' og de så overtager efterfølgende. Dvs at jeg fx. laver informationsgrafikken de største par gange, hvorefter det kan blive produceret (i samme stil og tone) i Vietnam.
Lad os evt esnakke mere om det, udfra dine konkrete ønsker/behov.
Jeg for det lavet på elance.com (en designer i USD), og betaler mellem 50 - 150 USD per stk., afhængig af kompleksiteten og hvor meget de skal selv finde frem.
Men 5 USD, så ligger det vel også optil, at designerne ikke skal bruge voldsomt meget tid på det :)
Der er også en service, hvor du/I selv kan lege med infografik piktochart.com
Jakob - Jeg har sendt dig en e-mail med lidt mere info
Boysen - Er det sådan at man må låne designerens navn? Synes det kan være svært at skelne skidt fra kanel derinde så det er altid fedt med anbefalinger
Og ja, til 5$ får man nok bare en designer der går ind på piktochart og skriver tekst ind (og tak for det link i øvrigt)
p