Tilmelding til en PayPal-konto er gratis, og der koster ikke noget at sende penge. PayPals lave transaktionsgebyrer anvendes, når indehavere af en Premier- og Erhvervskonto modtager penge
Men der er vist noget med et maks beløb på 3.000 DKK plus moms indestående på en konto ikke?
Så vidt jeg har forstået det, så er der årlig begrænsning på hvor meget du må modtage om året, mener faktisk den er 3.000 kr. når man opretter kontoen.
Men denne begrænsning kan fjernes/hæves, så snart man gennemført en række trin:
Jeg mangler kun at "Provide identification", min limit er på 18.650 kr. lige pt.
Du kan begynde at udfylde alle de der ting, ved at trykke på "View limits" lige over tablen der viser dine transaktioner.
Men der er vist noget med et maks beløb på 3.000 DKK plus moms indestående på en konto ikke?
Så vidt jeg har forstået det, så er der årlig begrænsning på hvor meget du må modtage om året, mener faktisk den er 3.000 kr. når man opretter kontoen.
Men denne begrænsning kan fjernes/hæves, så snart man gennemført en række trin:
Link your card
Start process to confirm your card
Enter four-digit PayPal code
Identify yourself or your business type
Complete online form (EU Regulations)
Provide identification
Jeg mangler kun at "Provide identification", min limit er på 18.650 kr. lige pt. Du kan begynde at udfylde alle de der ting, ved at trykke på "View limits" lige over tablen der viser dine transaktioner.
Yep jeg har også lige lavet min konto om til Business og er igang med alt det der halløj ovenfor... 18k er ikke meget om året..
Jeg har besluttet at bruge Paypal til min webshop, da det er den billigste løsning. Jeg er i tvivl, om det er tilladt at oprette en privat bruger i Paypal, når jeg egentlig skal bruge det til min virksomhed?
Kan jeg - uden problemer - oprette en privat konto og så bare benytte den? :-))
- Hvad gør I?
Med venlig hilsen
Patrick
Glemte lige at nævne at Bankoverførsel er faktisk den billigste løsning. Og er smart at have sammen med Paypal.
Jeg er med i flere grupper på FB, hvor der er et tydeligt billed af, at en del folk ikke ønsker at betale via paypal, da de ikke ønsker at opgive navn, add, telefonnummer, email samt kontonummer.
Her taler vi om primært kvinder, som ønsker at købe varer i f.eks. USA.
at en del folk ikke ønsker at betale via paypal, da de ikke ønsker at opgive navn, add, telefonnummer, email samt kontonummer.
Jeg kender til flere eksempler hvor gennemførslen er steget ved et skifte fra paypal til eks. ewire men stadig er paypal en god måde at komme igang på.
Dertil skal siges, at du nødvendigvis ikke skal oprette en konto for at du som kunde skal oprette en konto hos paypal-